gerizekalı atv'nin rating kaygıları yüzünden 22 ye alınmış olan dizidir. star da yeni başlayan sırat dizisi ile yarıştırıyorlar herhalde koskocaman sanat eserini.
aklım almıyor. bu dizi 00:30 da bitirilip izlenmesi azaltılcak dizi mi yahu.! millet internetten takip ediyor atv yöneticileri bunu bilmiyorlar mı?
valla ben ezel yapımcısı olsam fırsatım varsa çeker giderim atv'den dakika durmam.
kurgusu, flashbackleri, oyunculuklari, cekimleri vs. ile bugune dek yapilmayani yapan, turk dizi tarihinin gelmis gecmis en iyi dizisi. dizi finalinde de herkes tarafindan beklenen bir final yapmazlarsa o zaman efsane olur.
--ekşi alıntı--
yayın saatinin bu pazartesiye mahsus ileriye alınmış olmasını dilediğim, pazartesi günleri akşam saat sekizi iple çektiren dizi.
22.00'da yayınlanmaya devam edecek olursa, ben de internet üzerinden izleyecek, atv'den izlemeyi bırakacak olanlardan olurum.
atv'nin kanal koordinatörü, program müdürü, yayın planlama müdürü vb. nitelikteki kişilerinin tamamının geri bildirimleri dikkate almaları, kanallarının ratingleri için önemli olacak görüşündeyim.
not:
bir geri bildirim örneği gibimsi de şöyle:
"
merhaba,
ezel dizisinin prime time'dan ileri bir saate alınmış olması, diziyi kanalınızdan yayınlandığı saatte izlemek yerine, daha sonraki günler içerisinde internet üzerinden izlemeyi tercih etmeme neden olacak.
yayın saati değişikliğinin yalnızca bu pazartesiye mahsus olması umudundayım.
nasıl alışacağız 22 de başlamasına bilemediğim dizidir. *
--spoiler--
şimdi efendim, bu bölüm; kaya'ya gelen mektup, şebnem'in ali'yi öldürtmek istemesi, ve 70lerden kenan birkan'ın vurulma sahnesi olarak geçecek. yani baya dolgun bir bölüm olacağını düşünmekteyim.
kaya olayı kanaatimce, ilk sezondan ali'ye oynanan "yanlış anlama" oyununu tekrarlayacaklar.
diğerleri hakkında ise hiçbir fikrim yok reisler.
unutmadan. bade-eyşan olayınıda merakla beklemekteyiz. cansu dere daha güzel ama. *
--spoiler--
sadece bu haftalık 22.00 da başlayacak olan dizidir. show tv karadağlar ile ezel'e rakip olamayınca yerine yetenek sizsiniz'i koymuş. atv'de bundan çekinip diziyi 22:00 e çekmiş.
ancak bu yine atv'nin diziye güvenmemesi. yani tamam tv dünyasında reyting demek para demek de ezel reyting uğruna harcanıcak kalitesizlikte değil ki. ezel izleyicisi napsın yetenek sizsiniz'i. ee bu saatten sonra da normal vatandaş oturup ezel izlemez. hangimiz bir diziyi hiç izlemiyorken birden izledik ki.
azad'ın kenan birkan'ın kızı olmadığını tahmin edilmekte 56. bölümdeki kenan birkan-cengiz konuşması ile. büyük ihtimal kenan'ın selma'dan olan kızı düşük sonucu öldü. ve burda gene ramiz karaeski'nin parmağı var.
evet tekrar ediyorum, dizi bitiminde herkes ramiz'e küfredecek galiba.
kaya'nın kendini yakması süper ötesi bir sahneydi. aynı şekilde ilk sezon ezel'in ali'ye oynadığı oyunun aynısı gibiydi. ama kaya'nın canı tatlı olduğu için herşeyi döktü piyasaya.
tefo'nun ise içini kanata kanata şebnem'e oynaması yürekleri acıttı.
Tevfik şebo'ya, bade eyşan'a, ezel kenan'a aynı dakikalar içinde şahane ayarlar vermiştir. bade sözüm ona eyşan misali salon kadını havasında katılmıştır geceye ama gene de kızın üstünden masumlukla karışık paçozluk akmaktadır. tamam anladık bade sıradan bir hatun, ezel de onu bu yüzden seviyor da bari bu gece afet bi makyaj, kadın gibi güzel bir topuz, ağır bir makyaj vesaire olaydı.
bu akşamki bölümü cidden çok iyi olan, eski günlerine dönen dizidir.
düşünün 20 dakika önce yazdıgım entryi senaristlerden aldıgım ayarla öyle bir sildim ki..