izlemeye devam edeyim mi etmeyim mi diye arafta kaldığım dizidir.
o değil de, bu dizide bi tane kötü varsa o da selma hünel'dir.
kenan'ı zamanında lokma lokma yemişler resmen.
ha bide o azad'ın alışveriş yaptığı market 5 saniye içinde müşteri ve kasiyerlerle birlikte nasıl da boşaldı ve kilitlendi anlamış değilim.
kenan birkan parasıyla gazino kapatır gibi marketi mi kapatmış.