ezel

entry5773 galeri
    3887.
  1. izlemeye devam edeyim mi etmeyim mi diye arafta kaldığım dizidir.
    o değil de, bu dizide bi tane kötü varsa o da selma hünel'dir.
    kenan'ı zamanında lokma lokma yemişler resmen.
    ha bide o azad'ın alışveriş yaptığı market 5 saniye içinde müşteri ve kasiyerlerle birlikte nasıl da boşaldı ve kilitlendi anlamış değilim.
    kenan birkan parasıyla gazino kapatır gibi marketi mi kapatmış.
    0 ...