gerizekalı atv'nin rating kaygıları yüzünden 22 ye alınmış olan dizidir. star da yeni başlayan sırat dizisi ile yarıştırıyorlar herhalde koskocaman sanat eserini.
aklım almıyor. bu dizi 00:30 da bitirilip izlenmesi azaltılcak dizi mi yahu.! millet internetten takip ediyor atv yöneticileri bunu bilmiyorlar mı?
valla ben ezel yapımcısı olsam fırsatım varsa çeker giderim atv'den dakika durmam.