hain o masada ancak bu bölümde kim olduğunu öğrenemeyeceğiz sanırım.
ezel' in ağlaması cidden içimi acıttı kendi kendimi dizi lan bu diye teskin etmeye çalışıyorum.
bir sonraki bölümden sonra sanırım olay max payne 3 e dönecek, ezel önüne geleni silkecek.
--"hain kim" iç çatışmam--
kim ne derse desin, bence hain dayı diyerek, çaylaklığımın son bulmasını beklediğim bu günlerde fikirlerimi anca 5 gün sonra görebileceğinizi biliyorum.
bence hain dayı.
eyşan olamaz, ezel'in ömer olduğunu en son o öğrendi.
ali olamaz, ezel'in ömer olduğunu öğrenince onu kurtarmaya ant içti.
cengin olur mu? olur da olmaz. çünkü eyşanı kenan birkan'ın elinden kurtarıp, ezeli devre dışı bırakmaya çalışsada, o masada kendisinin kalktığı anda eyşan'ın da öleceğini bilir. onsuz olamaz.
yani olsa olsa hain dayı olur.
ezel'i içlerinde bir hain olduğuna inandırarak, belki de mert'i öldürtürerek, kenan'a karşı ezel'i doldurmak isteyebilir.
e aslında dayı'da olmaz. dayı öyle bir adam değil. kumarbaz, düzenbaz, dayı olsa bile. yapmaz abi.
e tefoyla şebo da yok piyasada. onların bişicikten haberi yok. onlarda elendi.
azad babasını da ezel'i de hatta ali'yi de seviyor. onu da eledik.
bence hain falan yok. entry başında ki görüşümle çatışarak, kenan bi boklar karıştırıyor diyorum.
bu bölümde çıkmaz bunun kokusu. demişmiş dersiniz.
yalnız farkketim ki bu dizi beni iyiden iyiye paranoyak yaptı.
--"hain kim" iç çatışmam--
alttaki beni göremeyen arkadaşa editim: can dedin ya. onu nasıl unuttum la?
ya hain mümtaz amca yada o kör adını unuttuğum teyzeyse? kesin onlar haaa. mertin intikamını alıyorlar ömerden.
edit bilmem fikir bilmem kaç: bence hain ezel. dayıyı öldürttürücek.
temmuz' un telefon görüşmesine bakılırsa hain ali. kenan birkan'ın telefon görüşmesine bakarsak hain eyşan. ama senaristlerin bizi ters köşe yapmalarını göz önüne alırsak hain can bile olabilir.
o değil de dizinin çekimleri hiç zorlamıyodur lan. her bölüm dizinin başındaki ve sonundaki sahneler aynı. bi sahne çekip iki defa yayınlıyolar bi saati öle geçiyo mına koyim.
42. bölüm ezel'in diğer dizilerden farklı olmasını bitirmiştir gözümde. ayıp ettiniz senaristler veya sorumlu kimse. hiç hoş olmadı. heyecanlı olsunmuş. böyle değildi ezel. olayları bölümde açıklar, sonraki bölüm ise neler döndüğünü anlatır izleyicilerini en iyi dizi olma yolunda işkence çektirmezdi.
hoş değil ayıp ettiniz!
bu kenan birkan ramiz dayı'yla garda ilk karşılaştığında adını kenan birkan dediydi.
e kardeşi öldükten sonra soyadını uğurlu'dan değiştirdiyse en başta neden birkan dedi?
--spoiler--
zannımca hain şebnem. masadan ilk o kalkmıştı ali tefoyu ikna etmeye geldiğinde ve ezelin oturduğu masada açık hedef değil. *
--spoiler--
ayrıca umut sarıkaya karikatürlerindeki gibi giyinen temmuz da çıksın artık lan diziden kenafir gözlü seni.
bu hafta ki bölümü çok gereksizdi. bu kadar evelemeye gevelemeye ne gerek vardı? ruhum sıkıldı yemin ederim. 1 hafta önce dizinin en iyi bölümünü yapıyorsunuz. ertesi hafta tamamen gereksiz bir bölümle karşımıza çıkıyorsunuz. çok saçma be kardeş.
geçen hafta en iyi bölümlerinden birini yapan ezel, bu bölüm ise en karmaşık ve en heyecanlı bölümünü yaptı. eskiden bu bölüm kadar olmasada en dolambaçlı bölümler bile bir sonuca varıyordu. sonucu görseydik 1.5 saat kaliteli bir kafa karışıklığı süper olacaktı ve gene muhteşem bir bölüm diyecektik. gene muhteşem bir bölüm ama ezel ekibi ahlaksızlaşmaya ve kemik seyircisine ihanet etmeye başlamıştır..
tekrar ediyorum. bu diziye çok kırıldım. ayıp ettiler.
aklımdan geçen ekşi alıntısı
--spoiler--
geçtiğimiz bölümlerden birkaç replik geldi aklıma bu bölümü izlerken.
"onların içinde yaşayıp casusum olur musun eyşan, onlardan biri gibi olacak ama zamanı geldiğinde sırtındaki eski paltoyu çöpe atıp içlerinden çıkacak biri." gibi birşeyler mi demişti kenan birkan?
geçen bölüm hop hop hopladığımız sahnelerde oluşan asıl olay eyşan'a güven kazandırmak için kenan birkan ve eyşan ikilisi tarafından düzenlenmiş bir oyun olmasın.
--spoiler--
şimdi düşünüyorum da, ulan dayı biraz uzak kaldı zekasını unuttuk sandık. yani dayı hasan sabbah hikayesini temmmuzda uygulamış olmalı yoksa ezel'e "e hadi bekleyek bakalım yeğen kim masadan kalkacak onlar geldiğinde" diyip ölümü beklemezler herhalde.
08,11,2010 bölümü yarım saatte bütün hazırlıkları hazırlanmış 15 dakika içinde yayına hazırlanan. sonuç ve çözüm aynı sahnede çekilen sonu belli olmayan bir bölüm