42. bölüm ezel'in diğer dizilerden farklı olmasını bitirmiştir gözümde. ayıp ettiniz senaristler veya sorumlu kimse. hiç hoş olmadı. heyecanlı olsunmuş. böyle değildi ezel. olayları bölümde açıklar, sonraki bölüm ise neler döndüğünü anlatır izleyicilerini en iyi dizi olma yolunda işkence çektirmezdi.
hoş değil ayıp ettiniz!