ezel'in mert'i ölüsüyle karşılaşma sahnesi kafayı tozutmuş bir insanın tepkisi gibiydi. ama ezel fan ı olarak o kısmı beğenmediğimi belirtmek isterim. feryat yakar yere çökerek kenan imirzalıoğlu'nun ağlama sahnesini görmek isterdik. galiba bu sadece dayıyla "öldür beni" dediğinde olacak.
bu arada ezel tayfası içindeki casusu bu bölüm öğreneceğiz.
--spoiler--
bi kaç bölümdür durağan ilerleyen senaryo, bu bölümde mert'in de ölmesiyle coşacak sanırım. ezel sikertmeye hazır artık kardeşi de öldü daha ne olsun.
--spoiler--
the answer arkadaşın da dediği gibi ezel'in olay yerindeki tepki sahnesi çok daha etkileyici bir dramatiklikte çekilebilirdi. çünkü kenan imirzalıoğlu bu tür sahnelerin altından en iyi kalkan oyuncudur günümüzde.
dizi ekibi, kardeşini kalleşçe bir tuzakla kaybeden abinin duyacağı dayanılmaz acıyı böylesine yavan bir sahneyle hissetireceklerini sanmamıştır umarım.
mert öldü ve...
ezel kayıp,
cengiz yine kendi derdinde,
ali öfkeden deliriyor,
mümtaz amca ve anne perişan,
eyşan nabız yoklamalarında,
dayı ketum,
kenan birkan hoşnutsuz,
serdar zavallı...
mümtaz amca ve meliha teyze'nin mert'e ağladığı sahne gerçekten fenaydı.
ve dayı ise ezel'in üstündeki ölü toprağını aldı ve adım adım kenan'a karşı savaşa hazırlıyor.
ve bu bölümün asıl sorusu; casus kim? tefo diyen bir arkadaşım oldu. tefoysa en yakın arkadaşıma bile güvenmemeye başlayacağım. casus mantık olarak cengiz olmalıdır. ötesi yok. cengiz değilse tek bir ihtimal var. casus şebodur.
izleyip göreceğiz.
biz ezelseverleri ters köşelere yatırmaktan bıkmayan yegane dizi yine beni ayrı köşeye, topu ayrı köşeye yatırıverdi, lafı ağzıma tıkarcasına.
ne demiştim: "ezel'in olay yerindeki tepki sahnesi çok daha etkileyici bir dramatiklikte çekilebilirdi. çünkü kenan imirzalıoğlu bu tür sahnelerin altından en iyi kalkan oyuncudur günümüzde.
dizi ekibi, kardeşini kalleşçe bir tuzakla kaybeden abinin duyacağı dayanılmaz acıyı böylesine yavan bir sahneyle hissetireceklerini sanmamıştır umarım".
dayının karşısındaki ağlama sahnesinde kenan imirzalıoğlu yine olağanüstü bir oyunculuk performansı daha sergilemiştir, bana da şom ağzımı kapatmak kalmıştır.
(bkz: büyüksün ezel)
casus kim? bunu ciddi ciddi düşündürecek kalitede bir dizi izlemekteyiz an itibariyle.
hain olarak kimi aklıma getirsem "yok ya o yapmaz, yapamaz" diyorum.
iyi de casus kim?
kim bu kalleş?
casus büyük ihtimalle şebodur. düz mantıkla artık ezel olmazsa şebo ve tefo tekrar karanlık dünyaya girmez. şebo da otelde yaşayacağı lüks bir yaşam için satabilecek potansiyele sahip.
an itibariyle senaristlerin bizlere beyin amcıklatması yaşattığı bir bölüm izliyoruz. önce cengiz dedim, sonra acaba para hırslı şebo mu diye düşündüm? sonra acaba ramiz'e gitmeye çalışan eyşan mı dedim, ve ali mi acaba diyorum.
senaristler bu oyunu iyi kurmuşlar. ben şuana kadar çözemedim. istatistiklere* göre yorumlar yapıyorum ama gene ters köşe olacağız.
kimilerine göre beyin gerektiren E haliyle insanda beyin az olunca böyle saçma bi diziyi çözdüğünde yada olay akışını saptadıgında kendini alçaltmak yerine yapımı övmek ve yüceltmek adına ısrarla izlenen dizi.
--içses--
eğer ölürsem mezarıma o haini getiririn.
o hainin kim olduğunu öğrenemeden giderse bedenim.
gözüm açık kulaklarım geride kalır.
o haini getirin.
kim olduğunu öğreniyim.
--içses--
hepimizi paranoyaklaştırmaya çalışıyorlar sanırım.