giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
ezel
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
5773
↓
galeri
3063.
bu hafta ki bölümü çok gereksizdi. bu kadar evelemeye gevelemeye ne gerek vardı? ruhum sıkıldı yemin ederim. 1 hafta önce dizinin en iyi bölümünü yapıyorsunuz. ertesi hafta tamamen gereksiz bir bölümle karşımıza çıkıyorsunuz. çok saçma be kardeş.
mhmtnsyz
08.11.2010 23:20
1
...
şikayet et
#9865623
kaydet