Kadim bir kültür.
Lakin Türkler yokken de, hiçbir zaman Anadolu'da başat kültür olduklarını düşünmüyorum.
en büyük hataları kendilerinden çok daha büyük ve komplike bir Türk toplumuna karşı devasa bir düşmanlığa girişmeleri oldu.
Türkiye Türkleri ve Azerbaycan Türkleri toplamda 100 milyonun üzerinde bir nüfusa sahip. Üstelik devlet geleneği olan bir topluluk.
Senin ise 5 milyon nüfusun yok.
Git gürcülere kafa tut, el şeyi ile gerdeğe girişme.
Türk toplumu Osmanlı sayesinde var olmadı.
Anadolu Türk Devletleri bu halk sayesinde var oldu.
Bu yüzden Türkleri Roma sandılar ama yanıldılar.
Roma yıkıldı bitti ama Türklerin bir devleti yıkılsa, yerine bir başka yeni türk devleti geldi.
paşinyan sürekli kapıları açarız filan diyor ama bu ülkede herkese türklere düşman amk. arada yutup videolarına denk geliyorum herkes nefret kusuyor türklere. kardeşim beni sevmeyen ülkemede gelmesin bende onların ülkesine gitmeyeyim. yani ermenistanda eksik kalsın.
Malum derin devletin fakir bıraktığı bir ülkedir. Normalde Ermeniler de Hristiyan Avrupa da Hristiyan birbirlerine yardım etmeleri lazım ama yerseeen derin devletlerin dini yoktur.