Yazılarına eskiden beri rast gelirim. Sinan akçıl mı atçıl mı her neyse ona ilanı aşk eder dururdu. Arada da trollük falan. Lakin beşiktaş sevgisine daha önceden hiç rastlamadım. Belki vardır ama görmedim işte.
Bjk'nin en kötü döneminde ki yılın başından beri en büyük kaosu yaşadığı kesin, fanatiği olup çıkmış. Son entrylerine şöyle bi baktım, 3'te 2'si bjk, sinan taycıl yok denecek kadar az.
Lig yarışında altta kalan bjk'yi özellikle şu sıralar destekleyerek bir şey mi anlatmaya çalışıyor ne?
(bkz: Slm cnm ekle bni s)
Beni sevdiğini söylediğinde açıklayıcı bir dille bu işin olamayacağını söylemiştim. Nedense anlamamakta ısrar ediyor. Sevgisi sanırım nefrete dönüşmüş.
Tavırlar önemlidir. Tavırlar daima, sürekli, içinde yaşadığımız hava gibi, fark edilmeksizin; kızdırır ve sakinleştirir, yozlaştırır ve saflaştırır, barbarlaştırır ve çirkinleştirir. Tavırlarına dikkat et Kezban. Ben senin bildiğin erkeklere benzemem. Ettiğin lafları yedirtirim tek tek!