eskiden akşamları sol freym " duduşla gece gece delirmeler " şeklinde akardı.
sinan akçıl'ın yüzünün biyolojik haritasını çıkarırdık gelecek nesillere aktarmak içün.
Herkesi seri artılardı.
hayat böyledir işte duduş, 3 gün izin alıp kusursuz kişiliğini insanlardan uzak tutmaya gör, hemen unutulursun.
bu kız ki günde 30 nik altı alamadığı gün öldüğü gün idi.
bu kız ki günde 300 entry girmediği gün sözlükte kıyametleri koparan idi.
bu kız ki hepimizin yüzünde bir tatlı tebessüm idi.
peki şimdi ne değişti?
nerede o nik altılar, nerede o yokluğunda derbeder olan sözde dudu fanları?
herkes yalan duduş, herkes iki yüzlü.
varsın bize de yalandan nik altı kasıyor, reklam yapıyor desinler.
jon snow sırtından vurulduğu gün ortalığı ayağa kaldıran sözde vefalı, sözde hümanist şerefsizler bunları elbette göz ardı edecek ve gündemde kalmasını istemeyecektir.
gerçek kamkitoşfokoloşmoş böyle günlerde belli oluyor işte.
Kendisini okurken arka fonda eski caz parçalar dinleyip hüzünlendiğim yazar.
Sinan akçıl'a olan masumane aşkını dile getirişindeki naiflik zaman zaman taşlaşmış yüreğime bir nisan yağmuru gibi geliyor.
Ardından meşhur bir şiirimsi sözü zihnimde canlanıyor bu yazarın ;
" Ölmek yok durup dururken
En sevilen uçurumların akşamüstü kıyılığında
Yıldızlardan uçan tozların aydınlığında
Ya sinan
ya akçıl
içimi ısıtan bir damda keder.
yoksa bu hayat oldukça beter."
Evet. Kendisini bunla hatırlıyorum. Soğuk bir sonbahar akşamı dilinden sapır sapır dökülmüştü kelimeler.
Yeni nickim için görüş belirtmemiş yazar. sağlık olsun. Ben onun nicki için görüş belirteyim ;
hunharca ve vahşice bir nick.
evet çılgınca aynı zamanda.
Bazı hakikatlere erdim değerli sözlük bacım.
ondan mütevellit özgün ol dedim kendime. kimseye benzememek en güzeli. Artık bu bahsi açmaz isek yanlış anlaşılmaya müsait zira *
Acılara dertlere müptela ettin koca sözlüğü A Kezban! Evveliyatını taşlı tarlalara çevirdin... Senin yüzünden şu sözlük yazarlarının çektiği sıkıntıyı amerika kuba'dan çekmedi! Yazarlar komple komplekse bağladı! iki yazarı beyin zehirlenmesinden silik yaptırdın doymadın mi A Kezban?!