Yazılarına eskiden beri rast gelirim. Sinan akçıl mı atçıl mı her neyse ona ilanı aşk eder dururdu. Arada da trollük falan. Lakin beşiktaş sevgisine daha önceden hiç rastlamadım. Belki vardır ama görmedim işte.
Bjk'nin en kötü döneminde ki yılın başından beri en büyük kaosu yaşadığı kesin, fanatiği olup çıkmış. Son entrylerine şöyle bi baktım, 3'te 2'si bjk, sinan taycıl yok denecek kadar az.
Lig yarışında altta kalan bjk'yi özellikle şu sıralar destekleyerek bir şey mi anlatmaya çalışıyor ne?
(bkz: Slm cnm ekle bni s)