Dolandırmadıkları kişi , kuruluş kalmadı ona rağmen dışarı çıktılar. Şimdi zorla kendilerini içeri attırmaya çalışıyorlar. Zenginlerin zevkleri de bir garip.
Hukuk değil guguk devleti olduğumuzu hissettiren kadın. Arkasındaki güçlerle çürümüşlüğü görüyoruz. Hukukun herkese eşit işlemediği ve adaletin hiçbir şekilde tesis edilmediği bir kokuşmuşluk dönemini yaşıyoruz.. çürüme..
1997’de Gaziantep’te 4 çocuk baklava çaldıkları için 6'şar yıl hapis cezasına çarptırılmış, "Baklava adaleti" olarak akıllarda kalımştı bu dava, çocuklar 19 ay cezaevinde yatıp Rahşan Affı ile serbest kalabilmişti.. Hakkında ki iddalara rağmen Dilan Polat sadece 10 ay tutuklu kaldı.
Görgüsüzlük ve eziklik konusunda rekor kırmış vir kadın. Hayatımda bu kadar rezil birini görmedim. Hapisten çıktıktan sonra da davranışlarında hiç değişiklik yok yani akıllanmamış. Güvendiklei birileri olmasa bunları yapmazlar. Hukuk sistemin ne kadar çökmüş olduğuna da şahit olduk. Bence bu kadını tekrar içeri almaları gerekiyor. Takipçileri de ondan farkı yok bence. Cehaletin zirve yaptığı bir dönemden geçiyoruz