Webo'ya, dentinho'ya tezahurat yapmak zorunda olup baska macta bu adami izlesem ben de isyan ederim, ben de vay efendim 3737738 yasinda, vay efendim niye frikik kullaniyor diye aglarim. Zaten herifler bir de sampiyon olmuslar, yarin aykut sicarsa uc kulvar da gotumuzde patliycak. Aglarim tabi.
Yalniz burdan bir cift laf da galatasarayli arkadaslarima kardeslerime soylemek isterim...
Beyler biz hakan sukur'un, sabri'nin frikik kullandigi gunleri gormus insanlariz.
Simdi drogba mi, selcuk mu, sneijder mi diye caka satiyoruz. Eyvallah, hakkimizdir da.
Ama bunu yaparken itin kopegin agzina laf vermemek lazim. Nankorluk de etmememiz lazim.
Zaten sezonun sonu gelmis, 3 gun sonra sampiyonluk ilan edicez. Birakin adamlar keyiflerine gore takilsinlar amk.
weboya dentinhoya tezahürat yapanların isyan ettiği adammış. ya arkadaşım tam bir ergensiniz siz, sizin dilinizden konuşmak istemiyorum ama biz roberto carlosu, hooijdonku, alexi, anelkayı, appiahı, luganoyu alkışlarken siz ne yapıyordunuz onu bile bilmiyorum. bu kadar görmemişin şeyi olmuş durumuna düşmeyin ya. herkes dilediğini söyleyebilir, şu bizi kıskanıyorlar kafasından çıkın artık.
miloş krasice bi' tomar para verenlerin aldığı parayı eleştirdiği futbolcu. takıma katkısı ortada. biri sahada gol atar, diğeri kulübede götünü büyütür.
amazon liginin sikik takımından gelip kral olmamıştır, chelsea gibi bir takımın hagisi olup galatasarayımızda efsane olma yolunda ilerlemektedir. takımdan giderken it gibi başkanı tarafından kovalanmayacak büyük ihtimal ihtişamlı bir jubile ile veda edecek, acı ama gerçekler bunlar.
Bir galatasaraylı olarak benim de çok sevdiğim ama herhangi bir golde golü atanın değil, asisti yapanın değil asisti yapana pas verenin değil, asisti yapana pas verene pas veren drogba ise onun ön plana çıkartılıp vay lan helal olsun ne pastı diye övülmesinin diğer futbolculara haksızlık olduğunu düşündüğüm futbolcudur.
Zamanında Time tarafından dönemin en güçlü 100 insanı listesine girmeyi başarmış , efsane kategorisinde yeri hazır olan ve Galatasaray'a gelişi sürpriz olan futbolcu.
kendisi en son bizim soyunma odamızda dans ediyordu. bakın tekrar ediyorum ki iyice anlayın bunu, didier drogba galatasaray' ın 10 puan farkla girdiği son 2 maçtan önce şampiyonluğunu ilan etmesini dansıyla kutluyor.
Frikikleri selçuk inan dan aldığı sürece sempatimi antipatiye doğru götürme yolunda emin adımlarla ilerliyor. Kariyeri boyunca 5 frikik golü atmamış. Geldiğinden beri rahat 20-25 frikiği mal etti.