Webo'ya, dentinho'ya tezahurat yapmak zorunda olup baska macta bu adami izlesem ben de isyan ederim, ben de vay efendim 3737738 yasinda, vay efendim niye frikik kullaniyor diye aglarim. Zaten herifler bir de sampiyon olmuslar, yarin aykut sicarsa uc kulvar da gotumuzde patliycak. Aglarim tabi.
Yalniz burdan bir cift laf da galatasarayli arkadaslarima kardeslerime soylemek isterim...
Beyler biz hakan sukur'un, sabri'nin frikik kullandigi gunleri gormus insanlariz.
Simdi drogba mi, selcuk mu, sneijder mi diye caka satiyoruz. Eyvallah, hakkimizdir da.
Ama bunu yaparken itin kopegin agzina laf vermemek lazim. Nankorluk de etmememiz lazim.
Zaten sezonun sonu gelmis, 3 gun sonra sampiyonluk ilan edicez. Birakin adamlar keyiflerine gore takilsinlar amk.