weboya dentinhoya tezahürat yapanların isyan ettiği adammış. ya arkadaşım tam bir ergensiniz siz, sizin dilinizden konuşmak istemiyorum ama biz roberto carlosu, hooijdonku, alexi, anelkayı, appiahı, luganoyu alkışlarken siz ne yapıyordunuz onu bile bilmiyorum. bu kadar görmemişin şeyi olmuş durumuna düşmeyin ya. herkes dilediğini söyleyebilir, şu bizi kıskanıyorlar kafasından çıkın artık.