keşke o büyüklüğünü frikiklerde de gösterse tamam uzakdan vuruyorsun da k.bakma drogba yakından selçuk daha iyi vuruyor ona bıraksan hem selçuk mutlu olcak hem biz.
galatasarayın karakter transferidir. aklında sürekli kazanmak olan kariyer sahibi oyuncu. türkiyeye gelen oynadığı bölgeyle tüm dünyanın hafızasına kazınmış iki oyuncusundan biridir. (bkz: roberto carlos) (bkz: didier drogba)
tamam efsane futbolcu, tamam tam bir profesyonel, tamam tam bir örnek teşkil ediyor. ama bana nedense kendi istek ve tercihlerini galatasarayınkilerden daha yüksek tutuyor gibi geliyor. demek istediğim şudur ki serbest vuruşlar olsun yanlış pas ve şut tercihleri olsun yaşıyla alakalı değil de bencilliğinden dolayı ortaya çıkıyor diye düşünüyorum.
not: galatasaraylıyım ve real'e attığı golün önünde diz çöküp tövbe isterim ama ne bileyim işte galatasaray sevgisi söyletiyor bana bunları.
bu adam yarım sene için 7 milyon alıyor. valla ben bu parayı alsam hiç oynamam sakatım der yatarım. ama drogba öyle değil işte. sorumluluk alıyor, çabalıyor. frikik mrikik istediği kadar kötü kullanabilir ama işler kötü gittiğinde kaçanlardan değil işte bu adam.
durup durup fenevlilerin aklına gelen yıldız futbolcu. 7 milyona oynuyor ve çoğu galatasaray taraftarı oyununu seviyor. Lan sanane peki bi siktir git kendi takımınla ilgilen. Size de salacak kobrayı sabredin bir bucuk hafta.
36 yaşında geldi diye eleştirmek anlamsız daha gençkee getiremezsin, geldiğinde soru işaretleri bendede oluştu ama geldiğine değdi. uluslararası havamız arttı, eski gücünde olmasada sahada dursa bile rakip defansı varlığıyla tedirgin ediyor. 7 milyona değer bence.