Bir galatasaraylı olarak benim de çok sevdiğim ama herhangi bir golde golü atanın değil, asisti yapanın değil asisti yapana pas verenin değil, asisti yapana pas verene pas veren drogba ise onun ön plana çıkartılıp vay lan helal olsun ne pastı diye övülmesinin diğer futbolculara haksızlık olduğunu düşündüğüm futbolcudur.