son zamanların münir özkul'u. ha bire sakatlanıp duruyor feysbukta. bi gün çapraz yan bağları yırtılıyo, bir gün 6 ay aramızda olmayacak rahatsızlıklar geçiriyor. dur bakalım. öldü mü ölmedi mi tartışmasına da az kaldı sanırım.
ilk maçında kalitesini gösterdi. fenerli olmam bu gerçeği örtmez.
snayder ise ilk maçında ve devamında yetersiz olduğunu gösterdi. gs liler kızıyor ama biz gördüğümüzü yazıyoruz sadece.
didier in attığı kafa golü muazzamdı.
hayır adamın ismi belli de önemli olan şu: tutacak mı tutmayacak mı maya? drogba tuttu görünüyor. tek maçla anlaşılır mı, evet anlaşılır.
bir an aklıma çizgi filmlerde olan küçük çocuk büyük çocuğa doğru yumruk sallarken büyük çocuğun eliyle küçük çocuğun kafasını tutma sahnesi geldi..*
arada lan geldi harbiden diye düşünüyorum.. 35-45 drogba geldi falan diye transa giriyorum.. allah sonumuzu hayır eylesin..
takima ilginc birsekilde henuz ilk maciyla birlik getirdi. 2003-2004 marsilya havasi olusmaya basladi. bu adam ilerde fildisi sahilleri devlet baskani olur ahanda buraya yaziyorum.
kişiliğine hayran bıraktırmıştır. severdim kendisini ama bu kadar yakından araştırmamıştım daha önce. az önce bir habere denk geldim ve kendisinin ne denli profesyonel ve mütevazı bi insan olduğunu anlamış oldum. kendisine sunulan boğaz villalarına karşın, tesislere yakın olmasını istediği apartman dairesi de olur demesi de bambaşka bir şeydir. galatasaraylıyım ve alex nasıl diğer taraftarların gönlüne taht kurduysa drogba da o yönde ilerliyor daha en başından. hayırlısı.
tuncay şanlı, yanlış hatırlamıyorsam stoke city'ye transfer olduğu zaman katıldığı bir programda ingiltere'deki futboldan bahsederken drogba'nın da adı geçmişti. drogba ve rooney'nin isimlerini zikrettikten sonra "gerçekten çok güçlüler. kollarını koyduklarında topa ulaşmak neredeyse imkansız" demişti. şimdi yukarda selçuk inan'la mücadele ederken çekilmiş fotoğrafı görünce geldi aklıma. boğa gibi maşallah.
tek maç için konuşmak olmaz ama adam oyuna girdi 3 puanı getirdi tabi birde galibiyet primi olan 890 000 tl yi. Böyle 5 - 10 maç kazandırsa parası rahatlıkla çıkıyo geriside cabası.
12 numaralı yeni formasıyla güzide gol sevinci yapan aslan.
o oyuna girerken her galatasaraylı gibi ben de heyecanlanmıştım. kafamda soru işaretleri vardı, kalitesini tartışmaya gerek bile yoktu ama yaşından mütevellit beyninin sahaya vermek istediklerine vücudu izin verebilecek mi merak ediyordum. ama daha topu ilk aldığında yaptığı tek pasla şöyle bir yerimden doğruldum. varlığı takıma güç, denge ve moral vermişti. sonra yine aldığı topu bekletmeden sneijder'e oynadı, sneijder'de her zaman ondan beklenen öldürücü paslarından birini burak'a yollamıştı. tabi bu esnada drogba ceza sahasında doğru koşunu yapmaktaydı. şöyle bir el kaldırdı burak'a doğru, burak'ta o işareti görüp, ortayı yapması bir oldu. önünde iki kişi yer alan drogba şöyle bir yükseldi, onunla birlikte ben ayağa kalktım, topun ağlara süzülmesi esnasında ellerim göğe yükseliyordu ve önce direğe çarptı, sonra ağlara yuvarlandı. ve ben havalarda çığlık çığlığaydım. drogba'nın o efsane gol sevinci ile sevincim katlanmıştı ve gerçekten çok uzun zamandır, yaklaşık 4-5 senedir, bu kadar çok sevindiğimi hatırlamıyorum. halen ara ara açıp golü tekrar izliyorum ve gol sevincini drogba ile birlikte ben de yapıyorum.
iyi ki geldin, iyi ki takımımızdasın, iyi ki varsın. çarşamba gününü iple çekiyorum...
hala yaşlı diyen andavallar mevcuttur kendisine. lan drogba dan bahsediyorsunuz, daha bir yıl olmadı lan adamın cl finalinde attığı golü açıp açıp izliyordunuz. dünyanın hali hazırda en iyi 10 forveti arasına gireceğini düşünüyorum.
okulda sinifiniza yeni bir kiz gelir. kapidan ilk girisiyle etkisi altina alir sizi. gozlerinizde kalpler cikmaya baslar bile o anda.
sonra gozunuzu ondan ayiramazsiniz. her hareketini takip edersiniz, izledikce baglanirsiniz, bir insanin her hali, her hareketi bu kadar mi guzel olur dersiniz.
butun bu duygularin ustune o da sizinle tanismak icin can atar, ilk firsatta butun guzelligiyle karsiniza dikilip iste ben buyum, burda senin karsindayim ve senin olmaya hazirim dediginde ise sanki yasadiginiz dunyanin tum gercekleri, tum fizik kurallari, vucut kimyaniz degismis ve ayni anda sizin mutlulugunuz icin calismaya baslamistir. bir mucize gerceklesmistir.
nedense bu adami gordugumde gol sevincinde falan bende ayri bir huzun olusuyor. boyle kendimi bir anda serengetinin sonsuz cayirlarinda hissediyorum. sanki baska bir gezegenden gelmis gibi buyuleyici...