ilk maçında kalitesini gösterdi. fenerli olmam bu gerçeği örtmez.
snayder ise ilk maçında ve devamında yetersiz olduğunu gösterdi. gs liler kızıyor ama biz gördüğümüzü yazıyoruz sadece.
didier in attığı kafa golü muazzamdı.
hayır adamın ismi belli de önemli olan şu: tutacak mı tutmayacak mı maya? drogba tuttu görünüyor. tek maçla anlaşılır mı, evet anlaşılır.