lojistik üs gibi adam. topları ona atıyoruz o dağıtıyor. hakan şükür'den beri böyle bir lüksümüz olmamıştı. sıkıştık mı şişiriyoruz adam alıyor. ileride top tutan adam olunca takım da hücuma daha iyi çıkıyor.
helal büyük şef.
Adam iyiydi bence. Orta saha çok kötü olunca adama adam gibi pas gelmedi, ama genede iyi şeyler yaptı. Gs futbolcularına nasıl pas yapılırın öğretilmesi lazım, öyle alıyorlar topu dön o tarafa dön bu tarafa piç ettin ama oyunu paşam.
bu adam daha ne yapsın. bu yaşına rağmen sahada kaldığı süre boyunca son derece başarılıydı. iyi servisler yaptı. çok fazla hata yapmadı.
ama takımda "top sana mı geldi? vur topu drogba'ya. alır o. adam geçer, pas verir. bi daha alır. ortalar. koşar kafayı da vurur" gibi sikik bir beklenti oluşmuşa benziyor.
bu adam bu yaştan sonra hem fiziksel hem de zihinsel olarak bu beklentiyi karşılayamaz. sakatlanır yahut sikerim sizin oynayacağınız futbolu deyip mücadeleyi azaltabilir. takım arkadaşları bu adamdan faydalanmak istiyorsa, yükünü hafifletmeli, işini kolaylaştırmalılar.
galatasaray'daki en iyi oyunculardan bir tanesi. diğeri için (bkz: wesley sneijder). burak atmış olabilir belki golü ama, topu çalan sneijder selçuk'a tam zamanında aktaran ise drogba. kendini teknik direktör sanan adamlar bu adama küfretti ya, diyecek bir şey yok artık.
görünen o ki, galatasaray taraftarının takdirini kazanmış futbolcudur. zira maçı izlerken "drogba ve sneijder iş yapmıyor. çıksınlar, amrabat ve umut girmeli" diye bas bas bağıran sığırları görünce, geneli temsil ettiklerini düşünerek biraz telaşlanmıştım. neyse ki öyle değilmiş.
akhisar'a gol attı diye göklere çıkartılan, balon futbolcu. akhisar'a babam da gol atar. schalke'ye atmak marifet olan. atabildi mi peki? iki tane isabetli pas bile atamadı.
galatasaray'da ki 2. maçında ellerini havaya kaldırıp ''gelin geri, gelin geri. çabuk olun haydiii '' diye takıma bağırdı ya. o bile yeter bu taraftara. hırsı bitmez inş. amen!
adamda yoğun derecede kas kütlesi var ama buna rağmen hızlı. normalde kas kütlesi arttıkça insanlar hantallaşır bu bilinir ama drogbada bu yok. halihazırda futbolcularda da üst beden kaslarına çok yüklenilmez. nedeni basittir. oyun esnasında futbolcuyu hantallaştırır ama bu zencide durum farklı adam ne kadar kaslı da olsa bir o kadar hızlı. yok çaresi!