bir an aklıma çizgi filmlerde olan küçük çocuk büyük çocuğa doğru yumruk sallarken büyük çocuğun eliyle küçük çocuğun kafasını tutma sahnesi geldi..*
arada lan geldi harbiden diye düşünüyorum.. 35-45 drogba geldi falan diye transa giriyorum.. allah sonumuzu hayır eylesin..