akp'lilerin gerek lider gerek seçmen bazında yıllarca küfür ettiği adam iken milliyetçi insanlar parti fark etmeksizin hep kendisini savundu, şimdi beter olsun diyoruz...
o küfürleri yedin ya, tayyip'in kuyruğunua takıldın ya. hdp'den sonra 3. çözüm ortağı oldun...
Siz bakmayın fesatların kıskandığına. Politik hesaplarla tu kaka dediklerine. Allah o ismi ona boşuna nasip etmemiş. adı üstünde tek başına bir devlet.
sözde Tek başına iktidar isteyen mhp liler !! Tek başına iktidar olsaydı bu kadar gözüne girmezdi milletin. Zaten iktidarlar , halka devlete hizmet etmek için gelmiyorlar mı ? hizmetin iktidarı muhalefeti olmaz. Büyük adamlar küçük siyasi hesaplar yapmazlar.
Sanki allah onları devlete hizmet etsin diye yaratmıştır.
Bugün saraydaki görüşmenin meyveleri aynı gece kendini gösteriyor.hdpliler içeri,Türkiye Cumhuriyeti başkanlığa doğru.ülkücü değilim ama oyum mhp ye olsa bile tasvip etmediğim bir yakınlaşma oluyor.allah sonumuzu hayır etsin.En Büyük Türk ATATÜRK.
yıllar yılı iktidarken apoyu idam edememesi ile eleştirilen lider. adam basbas bağırdı astırmadılar diye işte. hükümeti yönetmek buradan ahkam keserek entry girmeye benzemez. hep söylerim bahçeli asla iyi bir siyasetçi değildir ama çok iyi bir devlet adamlığı politikası vardır her daim.
kendisi son iki üç aydır beni büyük hayal kırıklığına uğrattı.iyi bir devlet adamı olduğunu düşünüyordum.bi kere ak partililer hep eleştiriyordu adamı o bile bu adamın iyi bi devlet adamı olduğunun göstergesiydi.
şimdi ise ak partililer acayip övüyor,demek ki baya sıkıntı var.bunlar zamanında hdplileri hatta bırak hdp'yi öcalanı falan övmüş tayfa çünkü.
tayyip erdoğan ve efradının unuttukları başkanlık sistemini gündeme getirip üzerine referandum gazı vermesiyle satılık olduğunu ispatlamış koltuk sevdalısı. ak pkk muhibi.
Artık, püskeviti süte batırarak yemesi gerektiği apaçık belli olan ama halâ siyaset yapacağım diye tutturan asap bozucu adamdır.
Yaa güzel dedemmm, bak iyi değilsin, kimse demiyor mu bunu sana?!?!?
birileri gibi devleti zor durumda kaldığında satmaz yalnız bırakmaz birileri gibi türkiye den siktir olup gitmez. hükümetle bir olur vatan hainlerinin kökünü kazır .
evet bir zaman apoyu asmaya muktedir olamamıştır. ama şimdi muktedir olan bir hükumete yardım ediyor yetmez mi kansız soysuzlar.!!
her eleştirene "terörist sevici" diyen gerizekalı faşist köpeklerin savunduğu liderdir.
adamların tek olgusu, ülküsü "pkk" zaten. pkk olmasa ne ülkücü kalır ne de mhp. varsa yoksa hdp üstünden siyaset, kürt düşmanlığı ve kan üstünden siyaset.
hayır zerre şeref olsa bunlarda; "andımızı kaldıran" veya "t.c.'yi kaldıranlar" ile birlik olan bahçeliye laf ederler; bu rezaleti görenlere değil.
cidden daha önce dediğim gibi; ak troller veya akp'liler hikaye. ülkenin en büyük sorunu siz ülkücülersiniz.!!
hdp'nin ensest kardeşi chpkk'lıların zoruna gitmiş gene. mhp hdp üstünden siyaset yapıyormuş. hassiktir lan ordan amcık! kol kola girip siyaset yapanlar mı ülkücülere hesap soruyor!!! 14 senede akp'yi en çok güçlendiren skim gibi muhalefet yapan chpkk değil miydi? şimdi zorunuza giden devlet bahçeli mi? gücünüz yetiyorsa seçimle indirseydiniz beyinsiz köpekler!!
insanlar ve partiler için önemli olanın başkaları tarafından desteklenmesi olduğunu bizler için tekrar gösterdi. Önemli olan davaları olsaydı çizgilerini bozmazlardı. Yüzde kaç oy aldıklarına bakmadan. Artık, çizgilerine ya da davalarına değilde, nasıl oy alacaklarına bakıyorlar. Zamanında da öyle oldu. Türkçülük'tü davaları, oy alamayınca içerisine din'i de kattılar. Öyle geldiler buralara. Şimdi de yine aynı senaryo. "Dava" ya da "çizgi" değil mesele. "Nasıl oy alırım, nasıl başa geçerim?" asıl olay...
"chpkk " diye kuduz köpek gibi etrafa saldıran ama andımızı kaldıran, t.c.'yi kaldıran, haburu yaşatan akp ile birlik olmayı sineye çeken rezil bir tayfanın lideridir.
hepsini geçtim; bu beyinsizler kendilerini eleştiren herkesi ya terör sevici der ya da chp/hdp rörörör der. tipik ak döl yaklaşımı.
zaten "milliyetçiliği ayaklar altına aldık" diyenler ile kucak dansı yapan ülkücü paçavarların da ak döl gibi saldırması ve argüman üretmesi şaşılası değildir.
neyse size sevgi ve saygılar akp ile. sahip apo'ya arkadaş yollamıştı di mi akp. aynen işte o akp ile iyi yedek lastikli günler bebişlerim.