akp'lilerin gerek lider gerek seçmen bazında yıllarca küfür ettiği adam iken milliyetçi insanlar parti fark etmeksizin hep kendisini savundu, şimdi beter olsun diyoruz...
o küfürleri yedin ya, tayyip'in kuyruğunua takıldın ya. hdp'den sonra 3. çözüm ortağı oldun...