insanlar ve partiler için önemli olanın başkaları tarafından desteklenmesi olduğunu bizler için tekrar gösterdi. Önemli olan davaları olsaydı çizgilerini bozmazlardı. Yüzde kaç oy aldıklarına bakmadan. Artık, çizgilerine ya da davalarına değilde, nasıl oy alacaklarına bakıyorlar. Zamanında da öyle oldu. Türkçülük'tü davaları, oy alamayınca içerisine din'i de kattılar. Öyle geldiler buralara. Şimdi de yine aynı senaryo. "Dava" ya da "çizgi" değil mesele. "Nasıl oy alırım, nasıl başa geçerim?" asıl olay...