her eleştirene "terörist sevici" diyen gerizekalı faşist köpeklerin savunduğu liderdir.
adamların tek olgusu, ülküsü "pkk" zaten. pkk olmasa ne ülkücü kalır ne de mhp. varsa yoksa hdp üstünden siyaset, kürt düşmanlığı ve kan üstünden siyaset.
hayır zerre şeref olsa bunlarda; "andımızı kaldıran" veya "t.c.'yi kaldıranlar" ile birlik olan bahçeliye laf ederler; bu rezaleti görenlere değil.
cidden daha önce dediğim gibi; ak troller veya akp'liler hikaye. ülkenin en büyük sorunu siz ülkücülersiniz.!!