Siz bakmayın fesatların kıskandığına. Politik hesaplarla tu kaka dediklerine. Allah o ismi ona boşuna nasip etmemiş. adı üstünde tek başına bir devlet.
sözde Tek başına iktidar isteyen mhp liler !! Tek başına iktidar olsaydı bu kadar gözüne girmezdi milletin. Zaten iktidarlar , halka devlete hizmet etmek için gelmiyorlar mı ? hizmetin iktidarı muhalefeti olmaz. Büyük adamlar küçük siyasi hesaplar yapmazlar.
Sanki allah onları devlete hizmet etsin diye yaratmıştır.