corona olmak

entry8 galeri0
    1.
  1. insanların sosyal mesafe ve maske dikkat etmediği bir ortamda, maalesef Olağan karşılanacak bir durumdur.
    0 ...
  2. 2.
  3. halk arasında covid olmak anlamına gelen iş. zira hastalık etkeni coronavirus, hastalığın ismi covid19 dur.

    co: corona
    vi: virus
    d: disease(hastalık)
    19: 2019
    1 ...
  4. 3.
  5. yaklaşık 5 ay önce başıma gelen olay ama baş ağrısı [ migreni olanlar için] çok kötü bi süreç oluyor eklem ağrısı mide bulantısı.
    0 ...
  6. 4.
  7. 2022 şubat ayının sonunda yakalandığım bir hastalıktı.
    sürekli öksürük ve hafif bitkinlikten dolayı hastaneye gittiğimde test sonucum pozitif çıkmıştı.
    o sıra son doz biontech'ten 1 ay ya geçmişti ya geçmemişti.
    1 hafta karantinada kalmıştım. nezle grip havasındaydı. ne tat kaybı oldu ne de koku kaybı. istirahat ile aştığım bir hastalık oldu.
    2 ...
  8. 5.
  9. Hiç olmadım çok şükür. Otobüste, vapurda falan duydum da olan varmış.
    0 ...
  10. 6.
  11. Korona zamani olmuştum. O aşılar hiç bosunaydi. Dün geceden beri yine aynı belirtiler var.
    2 ...
  12. 7.
  13. Dört doz biontech iki doz sinovac oldum şimdi covid 19 düşünsün.
    0 ...
  14. 8.
  15. 2021'de iki sinovac bir biontech olduktan aşağı yukarı tam bir yıl sonra 2022 kasım sonu-aralık başı gibi gribal enfeksiyon belirtileri gösteren bir hastalık yaşadım, ilk üç gün ağır geçti, dördüncü günü ayakta geçirdim. belki de coronaydı tat duyumda azalma falan vardı. Yaş zencefil ve bal karışımı tüketerek çabuk iyileştiğimi söyleyebilirim. Büyük ölçüde iyileştikten sonra da öksürük ve hafif halsizlik bir süre devam etti. "Aşılar bir işe yaramıyor" diyebilenleri enfeksiyon hastalıkları profesörü dahil olsa ciddiye almayın. Gencecik, hiçbir tehlikeli hastalığı olmayıp aşıların olmadığı dönemler coronadan vefat eden, entübe olan, günlerce yoğun bakımda yatan nice insanlar var.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük