2021'de iki sinovac bir biontech olduktan aşağı yukarı tam bir yıl sonra 2022 kasım sonu-aralık başı gibi gribal enfeksiyon belirtileri gösteren bir hastalık yaşadım, ilk üç gün ağır geçti, dördüncü günü ayakta geçirdim. belki de coronaydı tat duyumda azalma falan vardı. Yaş zencefil ve bal karışımı tüketerek çabuk iyileştiğimi söyleyebilirim. Büyük ölçüde iyileştikten sonra da öksürük ve hafif halsizlik bir süre devam etti. "Aşılar bir işe yaramıyor" diyebilenleri enfeksiyon hastalıkları profesörü dahil olsa ciddiye almayın. Gencecik, hiçbir tehlikeli hastalığı olmayıp aşıların olmadığı dönemler coronadan vefat eden, entübe olan, günlerce yoğun bakımda yatan nice insanlar var.