2022 şubat ayının sonunda yakalandığım bir hastalıktı.
sürekli öksürük ve hafif bitkinlikten dolayı hastaneye gittiğimde test sonucum pozitif çıkmıştı.
o sıra son doz biontech'ten 1 ay ya geçmişti ya geçmemişti.
1 hafta karantinada kalmıştım. nezle grip havasındaydı. ne tat kaybı oldu ne de koku kaybı. istirahat ile aştığım bir hastalık oldu.