corona olmak

entry8 galeri
    4.
  1. 2022 şubat ayının sonunda yakalandığım bir hastalıktı.
    sürekli öksürük ve hafif bitkinlikten dolayı hastaneye gittiğimde test sonucum pozitif çıkmıştı.
    o sıra son doz biontech'ten 1 ay ya geçmişti ya geçmemişti.
    1 hafta karantinada kalmıştım. nezle grip havasındaydı. ne tat kaybı oldu ne de koku kaybı. istirahat ile aştığım bir hastalık oldu.
    2 ...