176.
Kimseyi suçlamayın boş yere, benim yüzümden gitmiş.
175.
dost bildiğim birkaç kişiden biriydi, bu da gitti.
nasılsın yazmıştım, görmüş.
o kadar uyuşuğum ki, ben tekrar dönene dek terk etmiş.
hep iyi ol canım dostum. gelince lütfen haber ver.
174.
Veda etmeden gitmesi beni sinirlendirdi açıkçası, çok sinirlendim hem de. Öyle olsun.
173.
Eyvah eyvah bir şeye sinirlendi galiba. Yoksa veda etmeden gitmezdi. Üzüldüm umarım tekrar gelir. Bir dost yazar.
172.
Gelir yine yav ama neden gitti anlamadım.
171.
Senelerdir tanırım dünya iyisidir.
kim yavşaklık yapıp üzdü biri söylesin.
169.
Niye böyle oldu. Sevdiğim bir yazardı. Üzüldüm.
168.
Gidişine üzüldüm... Kim üzdü lan bu kızı?
167.
Hazır olun, kıçımdan dedikodu çıkartıyorum,
bonservis ve Claudia nın aynı günde silik olmaları sizce de çok manidar değil mi. Yoksa bize sadece mutluluklar dilemek mi düşer.
Edit: bonservis gitmemiş, şekil değiştirmiş.
166.
Niye gitti ki şimdi durup dururken acaba? Neyse geri gelir muhtemelen.
165.
Aaa neler oldu ya, biraz gittik sözlük fena karışmış yine...
164.
üzen yazar. geri gelir belkim.
162.
sözlüğe görsel eklyeince sözlük yavaşlıyor senin yüzünden.
161.
(#47704811 )
Çaylakken birkaç entrysini okuyup beğendiğim ve zehir barındırmayan iyi bir yazar olduğunu düşündüğüm yazardır ancak yukarıda yazan entryi başına kaldığından dolayı silmesi konusunda uyarmak istiyordum ki sürekli yeni kişilere mesaj atar oldun uyarısı ile karşılaştım.
159.
iyi kızdır severiz sözlüğümüzde büyüdü.
158.
Sözlüğümüzün sevilen yazarı. Kıymet verdiğim insan, kırıldığımız yerden güçlenir sevgimiz, daima..
157.
Kendisi sözlüğümüzün olmazsa olmazlarındandır.
155.
Nickini sol freymde görünce hüzünlenerek koşturduğum yazar. Ne güzel ki hala yaşıyormuş, yaşasın, yaşatılsın. Reytingi bol olsun yazarıdır.
154.
Gocu ateşlerin içinde yanarkene, Kendisini o patlamaların arasından çekip çıkarmışlığım vardır.
(img:#2453712)
152.
Ayaklarının yalın halini merak ettiğim Hanım yazar.