"osmanlı bir cihan imparatorluğu değildir" diyen, ontolojik bilgi birikimi ve okur yazarlığı "tanrı varsa tanrıyı kim yarattı" diyecek kadar sığ, aciz bir hilkat garibesi.
sen ve senin o yarattığın ucube internet fenomeninden nefret ediyoruz. kendini entelektüel sanan bir geri zekalı cühela ordusu yetiştirdin.
celal şengör hocayı pek sevmem. sebebi de dinsiz olduğu için. lakin bu kişi vatansız milliyetsiz soysuz ve kansız biri değil en azından vatanperver bir siyasi çizgidedir. Fırat ve Dicle bizde olduğu müddetçe israil ve Amerika nın Türkiye'ye saldırma bölme ve parçalama planı olduğunu ilk defa kendisinden dinledim. halbuki diğer aydın takımı bu gerçeği bildiği halde söylemez. en azından o söyler. evet..
Celal Şengör, Rumeli göçmeni, Arnavut kökenli bir aileden gelmektedir. Ailesi, köken olarak Kosova, Makedonya, Preveze ve Yanya'dan göç edenlerin soyundan gelir. Yahudi olduğuna dair bir bilgi yoktur.
Wikipedia
celal şengör, dini açıdan uyuştuğum bir şahıs değil. ama bu adam diğer birçok konuda haklı.
abicim sizin gibi düşünmeyeni niye yahudi olarak görüyorsunuz ?
hayır kullandığınız her şey de yahudi üretimi ?
eskiden idollerimden birisiydi ama 2023'te çekilin pirom yüzde 66 ile geliyor furyasına katıldığında gözümde tamamen bitti. o zaman anladım ki o kadar da zeki bir adam değilmiş.
uzmanlık alanının dışında her konuda uzmanlık taslayan amca. evren'de kaosun hakim olduğunu ifade ederek ezberden konuştuğunu anlayabiliyoruz. insandan insanın, zürafadan zürafanın, gül tohumundan gülün oluştuğu evrende kaostan bahsedebilir miyiz? bahsedemeyiz. gezegenlerin bile belli bir düzenle hareket ettiği evreni kaosla tanımlamak ne derece mantıklıdır? insan gibi kaotik bir varlığın bile düzenle işlediğinde kaostan uzak kalabildiğini görebiliyoruz.
ek olarak uzmanlık alanı olarak ifade edilebilecek bir noktadan örnek vereyim, deprem olduğunda büyük yıkım sonrası "coğrafya dersini kaldırıp yerine din dersi koyarsanız böyle olur" demişti. ya dedem, senin ülkemdeki ezberci eğitim yaklaşımından haberin yok, ille de dine sallayacağım diye kasıyorsun kendini. coğrafya dersini din dersi sayısı az iken almış birisiyim ben sayısalcıydım. benim bu dersi almış olmam depreme karşı nasıl bir şey sağlıyor bana anlamadım. inşaat sektörü çalışanları din dersini fazla mı almışlar? tıpkı okulda Türkçe dersi aldığı halde düzgün yazmayı hatta konuşmayı bile beceremeyen insanların olduğu bir zamanda. her şeyi din derslerine bağlamaya çalışmaktan vazgeç diyeceğim ama bu adamın ana teması o.
ayrıca yorumları ve yaklaşımları dikkatle incelenirse, içinin tamamen boş olduğu görülebilir. ülkenin en büyük sorunu bunlar işte.
Geçenlerde bir videosuna rastladım, "aşk diye bir şey yoktur, o bilmem neyini, bilmem nereye sokmak istemekten ibarettir deyu (çirkin sözleri aleni bir ifade ile)" ikrar ediyor? Bu mudur ilim adamı? "Müptezellik - ahlaksızlık - namussuzluk" ne zaman ilim erbabı olmak ile birlikte anılır oldu?
Bu da daimonda tema gibi haddini aşan ikinci Arnavut.
Atatürk'e bağlılığıda dedesini aşırı zengin yapmasından geliyor.
Türkiye ne zaman Türk olmayanların zulmünden kurtulacak.
Türk Milletini Alenen Aşağılama” suçundan 6 aydan 2 yıla kadar hapis cezası istemiyle iddianame düzenlenen keko entel. haklı mı, haksız mı tartışılır. ama bunu yüksek sesle dile getiremeyeceğin bir toplum içinde ve iktidar yönetiminde yaşadığını bilemeyecek kadar da cahil olma.
“ Türkiye uygarlıktan Uzak bir ülkedir. Benim dünyada gördüğüm en ilkel ülkelerden biridir. Ben Türk halkı kadar cahil, Türk halkı kadar ahlak kavramından yoksun bir toplum tanımadım. Bugün Anadolu Türkü’nün ortalama IQ’su 86, normal bir insanın IQsu ne? 90. Yani siz resmen dünya istatistiklerinde resmen geri zekalı bir millet konumundasınız”
bir çok konuda bilgi sahibi olmakla, doğru insan olmak aynı şeyler değil sanki. her konuda bu kadar bilgili olunca insan belki de diğer insanlara yukardan bakmayı hak görüyor kendinde. celal hocada da tam olarak bu var. senle benle çok muhatap olmuyor. olmaz. küçümsüyor bizim kalibrede insanları. bunu çok hissettirmeden yapsa belki beni bu kadar irrite etmeyecek ama, baya gözüne soka soka yapıyor. o yüzden sevmiyorum kendisini. halbuki insan okudukça, bildikçe egolarından arınır. bu yürüyen ego