iki aydır tosyada kalarak bana kendisini özletmiş emperyalist güçlerin firması. King chickenını özledim özellikle. En son patatisleri sapsarı çıtır çıtırdı. Ranch sosunun müptelasıyım. Of be canım çekti.
Not: Normalde paso söverim ben bu firmaya. Çoğu şubesinde güler yüz şöyle dursun, çalışanları insanlıktan zerre nasibini almamış, dağdaki ayıdan daha ayı kızlar çalıştırmaktadır. (bkz: Eğitim şart)
Burada çalışanların statüsünü küçümsemiyorum. Aksine çok değerlidir çalışanlar. Ama müşteriyi gelip geleceğine bin pişman etmeyi misyon edinmiş davarları çalıştırma abi firmanda. Sonuçta sen bir markasın.
Gittikce boka saran bir yemek firmasidir. Hele kolalari onceden doldurup asitlerini hiÇ etmezler mi iste orda askimiz bitti demektir. Eskiden fena degildi son zamanlarda iyice boka sardilar bir tavuk parcasini ekmegin arasina sıkistirip biraz da mikroskopla gorulebilen marul koyuyorlar al sana hamburger bu ne kardesim boyle hamburger mi olur. En sinir oldugum seylerden biri de ketcap ve mayonezden kacmalari sen istemedikce vermiyorlar.
küfrede küfrede bizim mahalledekini adam ettiğim fast food markasıdır. baya bildiğin sövdüm ondan sonra imana geldiler. şimdi patatesler sıcak, köfte yanmamış, ekmek bayat değil. ya bana özel getiriyorlar ya da hakkaten kotardılar bu işi.
yersiniz, doymazsınız.
karşınızda kız vardır, yemeden doyarsınız.
bu işler böyledir. burger king akla gelince küçük hamburgeri tutmaya çalışırken ki parmağınıza yanağınıza bulaşan ketçap ve mayonez gelir. utanç gelir. üzülme gelir. eve gidince düşünürsünüz "acaba iğrendi mi?" diye.
18.90 tl ye iki menü aldık. uzun zamandır da yemiyordum açıkçası.
gelen hamburgerle yemin ederim çocuk doymaz. tanesi 9 tl ye gelen menü ve verdikleri hamburger iki ısırışta bitiyor. patates kızartması ve içecek desen orta boy zaten.
şahsım adına bu son alışverişim. insan sikmek bu kadar kolay olmamalı diye düşünüyorum.
ekmeğinden taşan köftesi diye 2 köfte burger menü 13.50tl reklamı var. geçen aldım ekmeği bilezik kadar olmasına rağmen taşan bir şeyi yok. yani birbirimizi kandırmamıza gerek yok. onun dışında sahiden uygun fiyat. sadece gerçekçi olun yeter.
Tavuklu salata sipariş ettiğinizde yanında çatal bıçak göndermeyi sürekli ama sürrrrekli unutan, üstüne basa basa yoğurt sosu yoksa başka sos göndermeyin denildiği halde ısrarla sezar sos gönderen firma. Şu an iş yerinde çılgın atıyorum. Aramın bitmesine 15 dakika var ve çatalsızlıktan yemek yiyemiyorum. Çıkışıma 4 saat var imdat!
Edit: Tam 54 dakika sonra geldi. Salatam daha erken gelmişti. Boğazıma dizdim resmen Allah bin türlü belanızı versin.