içerisinde bağımlılık yapan bir madde olduğu kesin. uzun süre yemezseniz aramazsınız fakat birkaç kez yedikten sonra bağımlılık yapıyor. uzun süreden sonra yediğiniz zaman da hamburgerlerinin aslında güzel olmadığını anlarsınız.
daha once yemeksepetinden istedigimde evimin konumu dolayisiyla sukru saracoglu subesinden getiren ve tadi les olan ancak caddebostana tasininca baska subeden getirdigini ogrendigimde mutlu eden guzelce doyuran, hayvan gibi doyuran hamburger muessesesi.
etlerine at eti koyduğunu kabul eden firma. düşünsene lan at eti satan kasaplar çıkıyordu piyasaya adamları alıp hapse atıyorlardı. çocuktum o haberler vardı şimdi hala var. ama bu firma açıkça kabul ediyor ses eden yok. bu milleti sikmek lazım. başka türlü yaranamıyorsun.
yemeyin yedirmeyin sağlıksız ve aşırı yağlı ve fazla kalori içeriyor demiştik. o zamanlar kimse çıkıpta bizi desteklememiş, birşey söylüyorlar dinleyelim dememişlerdi.
şimdi at eti fısıltıları çıkınca burger severler; "auvvv at eti yemeyeghh yhaa .s.s" demeye başladılar.
Bunlar etlerini türkiyede pınardan aldığını söylüyor, muhtemelen avrupadada böyledir, mesela pınar bunlara at kesipmi yolluyo amk nasıl iş bu anlamadım, bunların sonuçta kendi mandraları yok heralde birinden alıyorlar.