bu ve bunun rakibi şirketten bahsederken kimyasal ya da sağlığa zararlı demeyenleri ormana kaldırıp züküyorlarmış.yoksa başka bir açıklaması olamaz 80 milyonluk bir ülkenin 20 yıldır her seferinde aynı cümleyi aynı şevkle kurmasının.
ulan hani şöyle basketsever,kolejli,amerikan özentisi fast food sever bir bebe olsam yine diyeceğim ki"herhalde bana dokunuyor diye sinirleniyorum"yok lan,bu 2 şirketten birine taş çatlasa 2 ayda 1 giderim.
ama aynı şeyi bu kadar tekrarlamaktan niye zevk alıyor insanlar anlamıyorum,aslında anlıyorum.türk insanı karşısındakinin moralini bozmayı,canını sıkmayı çok seviyor.fast food örneğinden olmasa da yüzlerce çeşit örneğini bizzat yaşadım,gördüm.
mutsuzuz ve kötü kalpliyiz.iyi hissetmemizin tek çıkar yolu "olsun ondan iyi durumdayım"demek.onun için karşı tarafın canını sıkacak hiçbir fırsatı kaçırmamak için dötümüzü parçalıyoruz.
sakın ıskalamayın ha,yediği fast food'tan ya da içtiği koladan zevk alan,mutlu olan bir insan görürseniz hemen yanında belirerek canını sıkın.ha bir de tabi her zamanki gibi(bu da bir türk insanı özelliği) "iyiliğin için diyoruz"deyin içinizden pis pis sırıtarak,sanki bunu deyince karşı tarafın daha da abanacağını bilmiyor gibi.
Hiç bir şeyin güzel kalamayacağı gerçeğini kanıtlamıştır, eskisi kadar iyi değil ve her şeyi baştan savma yapıyorlar artık. Ben bir daha gitmemeye karar aldım.
amerikalıların dahi, junk fooddediği yiyecekleri satan restoran zinciri. haftada 3 kere bu restoranın ürünlerinden yenildiği vakit, midede yanma, bulantı, şişme, kusma, mide asidinin yukarı çıkması gibi durumlar gözlemlenebilir. tabi ki de hiç yemeyin demiyor kimse, hiç yenmese daha iyi olur ama arada sırada yemenin de bir zararı olmaz.
tanım: dünyanın en büyük restoran zincirlerinden biridir.
çalışanlarının sallandirilmasi gereken burger zinciri. Menü istersin onu yapamam der, anlatırsın anlamaz, her yerde böyle alıyorum dersin beyni basmaz... şikayet edesin gelir, vicdanın el vermez.
Edirne margi'deki şubesinde bugün klimalar çalışmıyor. Piştik resmen.bu Nasıl kapitalist sistem merak ettim doğrusu? Hem para veriyoruz hem hizmet alamıyoruz.
bu aralar patatesleri düzgün gelen fast food markası. ama gene de hizmet kötü arkadaşım, burger yapmayı her şubesinde standarta oturtamadı hala. ayrıca bu yaz sıcağında bazı sosları bozuk lan resmen bildiğin. 2 tane sarımsaklı mayonezi yiyemedim attım. tamamen çalışanlarına bağlı şirket, denetim olduğunu zannetmiyorum.