burger king

entry1740 galeri
    1274.
  1. iki aydır tosyada kalarak bana kendisini özletmiş emperyalist güçlerin firması. King chickenını özledim özellikle. En son patatisleri sapsarı çıtır çıtırdı. Ranch sosunun müptelasıyım. Of be canım çekti.

    Not: Normalde paso söverim ben bu firmaya. Çoğu şubesinde güler yüz şöyle dursun, çalışanları insanlıktan zerre nasibini almamış, dağdaki ayıdan daha ayı kızlar çalıştırmaktadır. (bkz: Eğitim şart)

    Burada çalışanların statüsünü küçümsemiyorum. Aksine çok değerlidir çalışanlar. Ama müşteriyi gelip geleceğine bin pişman etmeyi misyon edinmiş davarları çalıştırma abi firmanda. Sonuçta sen bir markasın.
    1 ...