iki aydır tosyada kalarak bana kendisini özletmiş emperyalist güçlerin firması. King chickenını özledim özellikle. En son patatisleri sapsarı çıtır çıtırdı. Ranch sosunun müptelasıyım. Of be canım çekti.
Not: Normalde paso söverim ben bu firmaya. Çoğu şubesinde güler yüz şöyle dursun, çalışanları insanlıktan zerre nasibini almamış, dağdaki ayıdan daha ayı kızlar çalıştırmaktadır. (bkz: Eğitim şart)
Burada çalışanların statüsünü küçümsemiyorum. Aksine çok değerlidir çalışanlar. Ama müşteriyi gelip geleceğine bin pişman etmeyi misyon edinmiş davarları çalıştırma abi firmanda. Sonuçta sen bir markasın.