Tavuklu salata sipariş ettiğinizde yanında çatal bıçak göndermeyi sürekli ama sürrrrekli unutan, üstüne basa basa yoğurt sosu yoksa başka sos göndermeyin denildiği halde ısrarla sezar sos gönderen firma. Şu an iş yerinde çılgın atıyorum. Aramın bitmesine 15 dakika var ve çatalsızlıktan yemek yiyemiyorum. Çıkışıma 4 saat var imdat!
Edit: Tam 54 dakika sonra geldi. Salatam daha erken gelmişti. Boğazıma dizdim resmen Allah bin türlü belanızı versin.