burger king

entry1740 galeri77
    1045.
  1. bugün sirkeci şubesinde yarım saat bekletip, üstüne üstlük ılık kola vermiş yer. menümü yerken, yan masamdaki biri burger king müşteri servisine şikayet telefonu açmıştı.

    (bkz: evlat olsa çekilmez)
    0 ...
  2. 1046.
  3. sevdiğim bir firmadır. çok da ekmeğini yemişimdir.**ama bir mc değildir..
    0 ...
  4. 1047.
  5. 1048.
  6. etli hamburgerleri artık kokusundan yenmiyor. bozuk et mi veriyorlar at eti mi anlayamadım.
    0 ...
  7. 1049.
  8. saçma sapan bir call center muhabbetleri var. şubeyi arıyorum sipariş için merkezi arayın diyorlar. merkezi arıyorum, arkadaşlarımla bile en fazla 1dk konuşan beni 3dk konuşuturuyorlar bir sipariş için, bir de üstüne şubede 15liraya yediğim menüyü pakette geçerli değil diye 30 liraya geçiriyorlar. tam iki katı. 5lira fazla olsa eyvallah da bu ne amk.
    1 ...
  9. 1050.
  10. taşşak geçen burger firması.. tamam burgerler lezzetli olabilir ama lezzette bitmiyormuş herşey. müşteriye hizmette önemli, öğrenmeleri lazım bu arkadaşların...

    telefon sipariş hattında verilen siparişe 30 dk da oraya gelecek diyorlar. 50 dk geçmiş ne gelen var ne giden. yok yani istanbul un sapa mekanı da değil ki cevizlibağ.
    bundan sonra ne yerim ne yediririm arkadaş.
    0 ...
  11. 1051.
  12. 0 ...
  13. 1052.
  14. ard arda birkaç kez yenildiğinde mide bulanmasına yol açabilir burger kingten yemek. fazla sık tüketilmemeli. sağlıksız da ayrıca.
    0 ...
  15. 1053.
  16. okulun açılmasıyla beraber yine en uğrak mekanım olacak olan fast food zinciri. Aklıma geldikçe okul açılmasın diye dua ediyorum.
    0 ...
  17. 1054.
  18. 1055.
  19. Yemeklerine lafım yoktur ama kolasına lafım çoktur. O nasıl koladır.

    (bkz: burger king kolası)
    3 ...
  20. 1056.
  21. köfteleri illere göre kalite bazında değişim gösteriyor zannımca.
    zira dün aydın forumda yediğim köfte bozuk değilse ne etindendi merak ediyorum.
    ne yedirdiniz ulan bana emperyalist ipneler?

    içimden bir ses, sen ülkenin lahmacun gibi bir fastfood nimeti dururken amerikan mamasına gidiyorsan müstehak sana diyor.
    haklı mı ne?
    2 ...
  22. 1057.
  23. türkiye'de mc donalds'ın en büyük rakibi. yemekleri güzeldir, lakin sosu kıskanır gibi verirler, istemeyince vermedikleri görülmüştür.
    0 ...
  24. 1058.
  25. son zamanlarda neredeyse iki güne bir uğradığımız mekan. çin tuzuna yakalandık büyük ihtimalle.
    1 ...
  26. 1059.
  27. türkiyede ki ilk şubesini etilerde, 7 mart 1995 te açan fast food restoranı.
    şimdiki toplam şube sayısı 480 i geçmiştir.
    0 ...
  28. 1060.
  29. menünün yanında verdikleri içeceğe buz koydurmak istemezsin gerçek kola içebileceğiniz mekan.
    1 ...
  30. 1061.
  31. özlediğimdir, soğan halkalarının tadını alamam başka hiç bir yerde.
    0 ...
  32. 1062.
  33. yediğinizde sizi doyuran tek şeyin kola olduğunu anladığınız, gittikçe bağımlısı olduğunuz ve bir süre sonra tiksinmeye başladığınız kapitalist fast food zinciri.
    yine de bir big king fena değil.
    0 ...
  34. 1063.
  35. Müşteriye olan hizmetin yerlerde olduğu fast food zinciri. Menüleri o kadar da kötü olmamasına rağmen çalışanların aşırı yavaş olması ve genelde milkshake makinesinin bozuk olması nedeniyle artık yakınından bile geçmeyi düşünmüyorum. Üstelik makine bozuk olmasına rağmen sırf satış yapabilmek için milkshake diye vanilyalı dondurma verdiler. içebilmek için pipetin ırzına geçtim. Patates kızartmaları ayrı bir felaket, genelde soğuk ve buruşmuş oluyorlar bazılarının yanmış olması da cabası. Hadi patates ve hamburgeri de geçtim limonlu ice-tea istediğim halde ısrarla şeftalili vermelerini anlayamıyorum, acaba limonlu isteyene şeftalili vermezlerse dövüyorlar mı çalışanları? mc her geçen gün kendini geliştirirken burger'in son iki yıl içinde nasıl bu hale geldiğini anlayamıyorum, önceleri canım hamburger çektiğinde ilk tercihim olurken artık mc'ye gitmeyi tercih ediyorum, en azından bozuk olmayan bir milkshake makinesine sahipler.
    0 ...
  36. 1064.
  37. tab gıdaya ait olan işletmenin sahipleri arasında hepimizin yakından tanıdığı ömer üründül vardır.

    (bkz: ömer üründül)
    2 ...
  38. 1065.
  39. ankara 7. cadde'deki şubesi benim ve arkadaşımın gönüllerini fethetmiştir. gece saatlerinde gittik ve mükemmel bi iyi niyet ile karşılaştık. karşılık beklemeden yapılan iyilikler bütünüydü. allah razı olsun.
    4 ...
  40. 1066.
  41. Iki menu 11 30 dur. Hamburgeri gayet lezzetli fakat mc danold a gore patetesi ezik olan kuruluş
    2 ...
  42. 1067.
  43. beğenmiyorsan yemezsin olur biter amk. ayrıca bu işle uğraşan biri olarak söylemek isterim ki burger ve mc.donalds gibi zincirler dışarda yiyebileceğiniz en sağlıklı ve hijyene uygun şeyler. bunu rahat rahat söylemek mümkün.

    siz burger'dan şikayet etmeye yer arıyorsunuz belli ki ama ben size ünlü bir pizzacıyla ilgili 2-3 cümle ederim, yemin ediyorum bir daha bırak pizzayı dışarda da bir şey yemezsiniz.

    anneler derler derler, içimizden ''he la hee'' falan deriz ama gerçekten de en iyi yemek evde pişen yemektir.
    3 ...
  44. 1068.
  45. sıkça yemek yediğim fast food zinciridir. lakin ortalama her üç siparişim den birinde tepsinin eksik hazırlanması yüzünden son zamanlarda çalışanlarına sert çıkışmak durumunda kalıyorum. ya tuz ya pipet ne bilim soslar, ketçap hani soğan halkasını falan geçiyorum. fark edip ben söylüyorum ama yeter artık. abicim terasa çıkıyoruz ya oturuyorsun aa bir şey eksik hadi aşağı in al gel. hayır anlamıyorum sen günde en az yüz kere hazırladığın tepsiyi nasıl eksik hazırlıyorsun.

    edit: belirtmeden geçeceğimin entryi okuyunca kendimi olmadığım biriymiş gibi hissettim. tamam birader bize emekçiyiz. lise yıllarımdan beri çalışıyorum. komilik, garsonluk, face to face, badana boya vs. ama beni gerçekten en sonunda çileden çıkartmış olaydır bu.
    0 ...
  46. 1069.
  47. 1954 yılında james mclamore ve david edgerton tarafından kurulan, dünyanın üçüncü büyük fast-food lokantalar zinciridir. türkiyede ilk burger king restoranı 7 mart 1995'te istanbul etilerde açılmıştır.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük