sıkça yemek yediğim fast food zinciridir. lakin ortalama her üç siparişim den birinde tepsinin eksik hazırlanması yüzünden son zamanlarda çalışanlarına sert çıkışmak durumunda kalıyorum. ya tuz ya pipet ne bilim soslar, ketçap hani soğan halkasını falan geçiyorum. fark edip ben söylüyorum ama yeter artık. abicim terasa çıkıyoruz ya oturuyorsun aa bir şey eksik hadi aşağı in al gel. hayır anlamıyorum sen günde en az yüz kere hazırladığın tepsiyi nasıl eksik hazırlıyorsun.
edit: belirtmeden geçeceğimin entryi okuyunca kendimi olmadığım biriymiş gibi hissettim. tamam birader bize emekçiyiz. lise yıllarımdan beri çalışıyorum. komilik, garsonluk, face to face, badana boya vs. ama beni gerçekten en sonunda çileden çıkartmış olaydır bu.