burger king

entry1740 galeri
    1049.
  1. saçma sapan bir call center muhabbetleri var. şubeyi arıyorum sipariş için merkezi arayın diyorlar. merkezi arıyorum, arkadaşlarımla bile en fazla 1dk konuşan beni 3dk konuşuturuyorlar bir sipariş için, bir de üstüne şubede 15liraya yediğim menüyü pakette geçerli değil diye 30 liraya geçiriyorlar. tam iki katı. 5lira fazla olsa eyvallah da bu ne amk.
    0 ...