burger king

entry1740 galeri
    1063.
  1. Müşteriye olan hizmetin yerlerde olduğu fast food zinciri. Menüleri o kadar da kötü olmamasına rağmen çalışanların aşırı yavaş olması ve genelde milkshake makinesinin bozuk olması nedeniyle artık yakınından bile geçmeyi düşünmüyorum. Üstelik makine bozuk olmasına rağmen sırf satış yapabilmek için milkshake diye vanilyalı dondurma verdiler. içebilmek için pipetin ırzına geçtim. Patates kızartmaları ayrı bir felaket, genelde soğuk ve buruşmuş oluyorlar bazılarının yanmış olması da cabası. Hadi patates ve hamburgeri de geçtim limonlu ice-tea istediğim halde ısrarla şeftalili vermelerini anlayamıyorum, acaba limonlu isteyene şeftalili vermezlerse dövüyorlar mı çalışanları? mc her geçen gün kendini geliştirirken burger'in son iki yıl içinde nasıl bu hale geldiğini anlayamıyorum, önceleri canım hamburger çektiğinde ilk tercihim olurken artık mc'ye gitmeyi tercih ediyorum, en azından bozuk olmayan bir milkshake makinesine sahipler.
    0 ...