köfteleri illere göre kalite bazında değişim gösteriyor zannımca.
zira dün aydın forumda yediğim köfte bozuk değilse ne etindendi merak ediyorum.
ne yedirdiniz ulan bana emperyalist ipneler?
içimden bir ses, sen ülkenin lahmacun gibi bir fastfood nimeti dururken amerikan mamasına gidiyorsan müstehak sana diyor.
haklı mı ne?