burger king

entry1741 galeri77
    820.
  1. kesinlikle uzak durulması gereken, lezzet bakımından bitmiş fast food zinciri.

    (bkz: eto o bitmiş)
    0 ...
  2. 821.
  3. Asıl nefretim üniversite 1.sınıfta başladı. Her gün ye ye tabi bünye kaldırmadı. Neyse Ankara'daki hemen hemen her şubesinde yedim öncelikle bunu belirteyim.

    Ama artık yemiyordum , yedirtmiyorum. Çünkü ;

    Evdeki 2.5 lt lik kolanın 5 gün durması sonucu tatsızlaşan tadı gibi kolası
    Plastik gibi patatesler
    içindeki et,tavuk neyse yedikten sonra gerçekten midede sıkıntı yaratıyor
    Ayrıca , ki benim en nefret ettiğim özelliği içeri ve dışarıdaki iğrenç kokusu. Ulan her yerde o lanet koku.
    Hea dondurma yiyin ama, o güzel.

    *** Abicim tamam zorla satmıyorlar biliyorum, bende zaten artık yemiyorum, dikkat ettiyseniz pişmanlığımı dile getiriyorum.

    *** Ankara eskişehir yolunda benzinliğin yanındaki şubesi yeni olduğu için sanırım kızartma yağlarını düzenli olarak değiştiriyorlar , ice tea şeftalisi de güzel.

    Edit : King chicken yemeyin abiler ablalar , size tavuğun her yerini ( eklem,sakatat,ayak,baş) yediriyorlar kıyma diye. Zaten o yüzden size büyük boy kola ve patates cipsi veriyor. Diğerinden yiyin o direk göğüs eti. En azından öyle biliyorum.
    1 ...
  4. 822.
  5. o kadar çoklar ki yakında her apartmana da şube açarlar diye düşünüyorum.
    0 ...
  6. 823.
  7. king chicken ve chicken royale'i efsane olan fast&food markası..
    0 ...
  8. 824.
  9. sadece havalimanlarındaki şubelerine mecburiyetten gittiğim fast food zinciri. yoksa şehir merkezinde o kadar lokanta varken buraya gidip para verenin aklına şaşayım...
    0 ...
  10. 825.
  11. çöplük, bunun kardeşi bir diğer çöplük olan mcdonald's'tır.
    1 ...
  12. 826.
  13. Sevgili ev arkadaşımın gittiğinde kampanyalı 2 li menülerden söyleyip , tepside tek bir yemek kırıntısını bırakmadığı , benimse sadece barbekü sosundan dolayı gittiğim yer.
    0 ...
  14. 827.
  15. Banada 1ayda 10kilo aldırmıs fastfood illeti gitmeyin arkadaşlar cidden cok zararlı boyum 1.87 96 kıloydum bu illete dadandım 106 oldum hemen fıtnese yazıldım şuan 3ayda 12kılo verdım 94kgyım,ayrıca ufacık hamburger ve pahalı doyurmaz akıl işi değil..
    1 ...
  16. 828.
  17. ticarethaneye cevirdiler canim restorani. neyse ki ben pipet icin gidiyordum ve pipet hala ucretsiz.
    0 ...
  18. 829.
  19. 830.
  20. artık kızılayda kaç tane olduğunu sayamadığım zincir marka. olmadığı yer yoktur. şehirler arası yollar da dahi bulmak mümkündür. sostan dahi para kazanır.
    0 ...
  21. 831.
  22. zor durum da kalmadıkça gidilmemesi gereken varoş mekandır. yol geçen hanı gibi kullanılmaktadır bütün mağazaları.
    0 ...
  23. 832.
  24. kazandıkları her kuruşun pkk'ya gittiğini düşündüğümden muadili mcdonalds'la birlikte boykot ettiğim, tüm sözlük yazarlarından da kendisine karşı aynı tavrı göstermesini beklediğim kominist destekçisi amerikan fast food zinciri. ne kadar lezzetli olsa da yediğim her whopper'ın mehmetçiğe kurşun olarak döndüğünü düşündüğümde boğazımdan geçmiyor yemekleri.
    4 ...
  25. 833.
  26. Çakmalarıyla ünlü olan Fast food zinciri. Burger turk , bulgur king gibi.
    2 ...
  27. 834.
  28. Türkiye genelinde 450'den fazla restorantı bulunan dünya fast food lideri.
    0 ...
  29. 835.
  30. bayanlardaki burger king sevgisine hala anlam veremedim onlarca pideci iskenderci lamacuncu varken neden burger king anlam vermedim dostlar.
    1 ...
  31. 836.
  32. 837.
  33. son zamanlarda "ay burgerim geldi" diyen tiplerin ortaya çıkmasına sebep olmuş marka.

    biz çocukken mcdonals'ın o palyaçosunu bilirdik ama hamburger ne demek, tadı nasıl bilmezdik. belki o zamanlar daha pahaliydı bu zımbırtı. simit bizim hamburgerimizdi o zamanlar.

    şimdilerde bakıyorum bütün avmlerde bu marka revaçta. diğer yemek şirketleri sinek avlarken, bu markanın önünde kuyruk oluyor. millet birbirini eziyor 3 tane patates kızartması yiyicem diye. sanırsın ki aşevinde bedava yemek dağıtılıyor.

    adam kalkmış gelmiş teee amerika'dan, senin tarlandaki patatesi çiftçiden kilosunu 25 kuruşa alıyor; ona burger king damgasını yapıştırip 100 gramını 2 liraya satıyor. bizim de ikoncanlarımız " ayyy burgerim geldii" diye ortalarda dolanıyor işte.
    8 ...
  34. 838.
  35. tendercrisp olmasa siksen girmeyeceğim mekan. diğer menüleri lezzet olarak dibe vurmuş halde. daha kötüsü olamaz.
    0 ...
  36. 839.
  37. sığır gibi bekleyip, para verip, kendi kendimize servis yaptığımız, esnaf lokantalarına yüz çevirip bok yediğimizi bir kez daha bize gösteren kapitalist sistemin en önemli dişlilerindendir.
    2 ...
  38. 840.
  39. Sırf sarmısaklı mayonez yemek için gidilmesi gereken tek yer.
    0 ...
  40. 841.
  41. ne gada da zararlı bi o gada kışkırtıcı...
    3 ...
  42. 842.
  43. Evdeki 1 ekmeği rahatlıkla bitirdiğim ama kola ile birlikte küçük hamburger ve patetesini bitirmekte zorlandığım kuruluş.
    0 ...
  44. 843.
  45. iğrenç yağlı yiyecekler topluluğu. lisedeyken deli gibi yedik kabul, bu göt göbek nasıl oldu sanıyosunuz!

    sonra mc donald'sa alıştım. allah var mc donald's çok çok daha güzel her şeyiyle. neyse, diyete başladığımda mc donald's ı da bıraktım. şimdi kokusunu duyunca bile midem bulanıyor.

    bi iskender, ne bileyim urfa dürüm, mardin kebabı, aspava falan varken neden onca zaman burger king yemişim aklım almıyor. yemeyin yedirtmeyin.
    0 ...
  46. 844.
  47. genelde en kalabalık saatlerde tek elemanla çalışırlar. uzun kuyruğu gören kişilerde iyi mekan heralde diyip damlarlar.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük