Asıl nefretim üniversite 1.sınıfta başladı. Her gün ye ye tabi bünye kaldırmadı. Neyse Ankara'daki hemen hemen her şubesinde yedim öncelikle bunu belirteyim.
Ama artık yemiyordum , yedirtmiyorum. Çünkü ;
Evdeki 2.5 lt lik kolanın 5 gün durması sonucu tatsızlaşan tadı gibi kolası
Plastik gibi patatesler
içindeki et,tavuk neyse yedikten sonra gerçekten midede sıkıntı yaratıyor
Ayrıca , ki benim en nefret ettiğim özelliği içeri ve dışarıdaki iğrenç kokusu. Ulan her yerde o lanet koku.
Hea dondurma yiyin ama, o güzel.
*** Abicim tamam zorla satmıyorlar biliyorum, bende zaten artık yemiyorum, dikkat ettiyseniz pişmanlığımı dile getiriyorum.
*** Ankara eskişehir yolunda benzinliğin yanındaki şubesi yeni olduğu için sanırım kızartma yağlarını düzenli olarak değiştiriyorlar , ice tea şeftalisi de güzel.
Edit : King chicken yemeyin abiler ablalar , size tavuğun her yerini ( eklem,sakatat,ayak,baş) yediriyorlar kıyma diye. Zaten o yüzden size büyük boy kola ve patates cipsi veriyor. Diğerinden yiyin o direk göğüs eti. En azından öyle biliyorum.
sadece havalimanlarındaki şubelerine mecburiyetten gittiğim fast food zinciri. yoksa şehir merkezinde o kadar lokanta varken buraya gidip para verenin aklına şaşayım...
Sevgili ev arkadaşımın gittiğinde kampanyalı 2 li menülerden söyleyip , tepside tek bir yemek kırıntısını bırakmadığı , benimse sadece barbekü sosundan dolayı gittiğim yer.
artık kızılayda kaç tane olduğunu sayamadığım zincir marka. olmadığı yer yoktur. şehirler arası yollar da dahi bulmak mümkündür. sostan dahi para kazanır.
kazandıkları her kuruşun pkk'ya gittiğini düşündüğümden muadili mcdonalds'la birlikte boykot ettiğim, tüm sözlük yazarlarından da kendisine karşı aynı tavrı göstermesini beklediğim kominist destekçisi amerikan fast food zinciri. ne kadar lezzetli olsa da yediğim her whopper'ın mehmetçiğe kurşun olarak döndüğünü düşündüğümde boğazımdan geçmiyor yemekleri.
son zamanlarda "ay burgerim geldi" diyen tiplerin ortaya çıkmasına sebep olmuş marka.
biz çocukken mcdonals'ın o palyaçosunu bilirdik ama hamburger ne demek, tadı nasıl bilmezdik. belki o zamanlar daha pahaliydı bu zımbırtı. simit bizim hamburgerimizdi o zamanlar.
şimdilerde bakıyorum bütün avmlerde bu marka revaçta. diğer yemek şirketleri sinek avlarken, bu markanın önünde kuyruk oluyor. millet birbirini eziyor 3 tane patates kızartması yiyicem diye. sanırsın ki aşevinde bedava yemek dağıtılıyor.
adam kalkmış gelmiş teee amerika'dan, senin tarlandaki patatesi çiftçiden kilosunu 25 kuruşa alıyor; ona burger king damgasını yapıştırip 100 gramını 2 liraya satıyor. bizim de ikoncanlarımız " ayyy burgerim geldii" diye ortalarda dolanıyor işte.
sığır gibi bekleyip, para verip, kendi kendimize servis yaptığımız, esnaf lokantalarına yüz çevirip bok yediğimizi bir kez daha bize gösteren kapitalist sistemin en önemli dişlilerindendir.
iğrenç yağlı yiyecekler topluluğu. lisedeyken deli gibi yedik kabul, bu göt göbek nasıl oldu sanıyosunuz!
sonra mc donald'sa alıştım. allah var mc donald's çok çok daha güzel her şeyiyle. neyse, diyete başladığımda mc donald's ı da bıraktım. şimdi kokusunu duyunca bile midem bulanıyor.
bi iskender, ne bileyim urfa dürüm, mardin kebabı, aspava falan varken neden onca zaman burger king yemişim aklım almıyor. yemeyin yedirtmeyin.