burger king

entry1741 galeri
    837.
  1. son zamanlarda "ay burgerim geldi" diyen tiplerin ortaya çıkmasına sebep olmuş marka.

    biz çocukken mcdonals'ın o palyaçosunu bilirdik ama hamburger ne demek, tadı nasıl bilmezdik. belki o zamanlar daha pahaliydı bu zımbırtı. simit bizim hamburgerimizdi o zamanlar.

    şimdilerde bakıyorum bütün avmlerde bu marka revaçta. diğer yemek şirketleri sinek avlarken, bu markanın önünde kuyruk oluyor. millet birbirini eziyor 3 tane patates kızartması yiyicem diye. sanırsın ki aşevinde bedava yemek dağıtılıyor.

    adam kalkmış gelmiş teee amerika'dan, senin tarlandaki patatesi çiftçiden kilosunu 25 kuruşa alıyor; ona burger king damgasını yapıştırip 100 gramını 2 liraya satıyor. bizim de ikoncanlarımız " ayyy burgerim geldii" diye ortalarda dolanıyor işte.
    0 ...