Asıl nefretim üniversite 1.sınıfta başladı. Her gün ye ye tabi bünye kaldırmadı. Neyse Ankara'daki hemen hemen her şubesinde yedim öncelikle bunu belirteyim.
Ama artık yemiyordum , yedirtmiyorum. Çünkü ;
Evdeki 2.5 lt lik kolanın 5 gün durması sonucu tatsızlaşan tadı gibi kolası
Plastik gibi patatesler
içindeki et,tavuk neyse yedikten sonra gerçekten midede sıkıntı yaratıyor
Ayrıca , ki benim en nefret ettiğim özelliği içeri ve dışarıdaki iğrenç kokusu. Ulan her yerde o lanet koku.
Hea dondurma yiyin ama, o güzel.
*** Abicim tamam zorla satmıyorlar biliyorum, bende zaten artık yemiyorum, dikkat ettiyseniz pişmanlığımı dile getiriyorum.
*** Ankara eskişehir yolunda benzinliğin yanındaki şubesi yeni olduğu için sanırım kızartma yağlarını düzenli olarak değiştiriyorlar , ice tea şeftalisi de güzel.
Edit : King chicken yemeyin abiler ablalar , size tavuğun her yerini ( eklem,sakatat,ayak,baş) yediriyorlar kıyma diye. Zaten o yüzden size büyük boy kola ve patates cipsi veriyor. Diğerinden yiyin o direk göğüs eti. En azından öyle biliyorum.