burger king

entry1741 galeri
    821.
  1. Asıl nefretim üniversite 1.sınıfta başladı. Her gün ye ye tabi bünye kaldırmadı. Neyse Ankara'daki hemen hemen her şubesinde yedim öncelikle bunu belirteyim.

    Ama artık yemiyordum , yedirtmiyorum. Çünkü ;

    Evdeki 2.5 lt lik kolanın 5 gün durması sonucu tatsızlaşan tadı gibi kolası
    Plastik gibi patatesler
    içindeki et,tavuk neyse yedikten sonra gerçekten midede sıkıntı yaratıyor
    Ayrıca , ki benim en nefret ettiğim özelliği içeri ve dışarıdaki iğrenç kokusu. Ulan her yerde o lanet koku.
    Hea dondurma yiyin ama, o güzel.

    *** Abicim tamam zorla satmıyorlar biliyorum, bende zaten artık yemiyorum, dikkat ettiyseniz pişmanlığımı dile getiriyorum.

    *** Ankara eskişehir yolunda benzinliğin yanındaki şubesi yeni olduğu için sanırım kızartma yağlarını düzenli olarak değiştiriyorlar , ice tea şeftalisi de güzel.

    Edit : King chicken yemeyin abiler ablalar , size tavuğun her yerini ( eklem,sakatat,ayak,baş) yediriyorlar kıyma diye. Zaten o yüzden size büyük boy kola ve patates cipsi veriyor. Diğerinden yiyin o direk göğüs eti. En azından öyle biliyorum.
    0 ...