kansorejenmiş, kilo aldırıyomuş.. Kaç kişinin umrunda. Benim de umrunda değil. Her gün litrelerce kola içen insanlar var "ay o kilo aldırıyoo" diyen. Varsın ondan kilo alayım. Hem ne sigara ne de kola içiyorum. Ölümüm burger'dan olsun. *
Dün iftardan yarım saat sonra oruç açtığım, çalışanlarından birinin recep ivedik gibi yemek yerken izlediğim yerdir. Burger king ucuz olduğu için iyi talep görüyor, oturacak yer bulursan şanslısin.
fark etmez, isterse evinize yürüme mesafesinde olsun patatesleri berbat gönderiyorlar. öyle berbat ki, bir süre patates cipsinden soğutuyorlar insanı.
tadı,kıvamı ve görünüşüne göre tarifi sanırım şöyle : patatesleri önce biraz haşlıyorsunuz kaynar suda, sonra soğuk yağ içine atıp bir süre yağda bırakıp öyle yağlı ve yarı haşlanmış bir hale gelince tamamdır.
kıvamı şöyle olmalı: patatesi elinize aldığınızda asla dik durmamalı ,hemen boynunu bükmeli, sanki birazdan yeneceğini anlamışçasına bi hallere girmeli. üzerinde öyle kızarmışçasına sarı renkler olmayacak. bildiğin bembeyaz kalmalı, aman ateşi fazla açmayın, kızarmasın patates, o zaman burger king patatesi olmuyor.
burgerlerine gelince; arada hata yapıp burger house, dukkan burger, gourmet burger,lokum burger,jumbo burger, mano burger gibi handmade burger yapan butik markaları denemedikçe hala burger zannedilebilir. yukarıda saydığım burgerlerden herhangi biri denendikten sonra tadının gerçekte saman gibi olduğu daha net anlaşılmaktadır.
tek güzel yanı ucuz olmasıdır bu yüzden çok aç ve parasız kalmadan yenmemesi tavsiye edilir.
kadıköy bahariye deki restoranı sefilleri oynayan marka.
hele akşam saat 22 den sonra gidildiğinde wc dahil her türlü insanın gezdiği yerler pislik içinde herşeyden önce.
internet siparişlerinde kaydolurken adres bilgilerini anlamayan gerizekalı çalışanlarından oluşan aptal bi kuruluş.
allah belanızı versin çalışan varsa orda.
not: ben de orda işe girmek istiyorum
sanırım yurt dışında burger king in habersiz insanlar var. adamlarda haklı sonucta 35 mcdonalds ın olduğu yerde her hangi bir şubesinin olmaması buna büyük bir etken.
büyük boy chicken royale menü istediğim için yanında büyük boy kolasını da almaya mecbur eden fast-food markası. ya da çalışanları mecbur ediyor bilmiyorum ama büyük boy menü istiyorsam illa yanında bir şey almalıymışım. en sonunda yedigün'e anlaştık.
türkiyede olanı baya kendini bozmuştur. zaten içecekler hep gazsızdı,patatesler hep kötüydü,servis ağırdı ama ucuz diye gidiyorduk işte. en son bostancıda big king yemiştim. ekmeğide bayattı. aradan zaman geçti ya o bostancıya özgüdür deyip her zaman yediğim şişli şubesinde yedim. yine ekmek bayattı. e zaten içeceğinle patatesin adama benzemiyordu. ekmeğide bozdun ben niye bi daha senden yiyeyim? mcdonalds bundan pahalıdır ama her türlü agzını kırar. ha ikiside iyi değil ama artık tercih etmem gerekirse hayatta tercih etmem. benim için bittin burger.
Ateş seni çağırıyor sloganına karşılık ülkü ocaklarının ramazanda yemek yiyen müşterilere cehennem ateşi seni çağırıyor diye pankart açılan bir hamburger firmasıdır.
saat 13.00da verdiğim siparişi hala getirmeyi başaramamış yer. bu süre için 3 kez müşteri hizmetlerini aradım. iki kere geri döneceğiz diyip dönmediler. diğerinde de 5 ila 8 dakika içinde getirilir dediler. Bunu diyeli 32 dakika oluyor.
demem o ki; başka çareniz kalmadıysa buradan sipariş verin/yemek yiyin. bir sürü güzel yer var.
Şirinevler şubesinde iki seferdir dikkatimi bir şey çekti: patateslerin yanmış bolgelerinin neden yanmış, diğer bolgelerinin neden yanmamış olduğu. incelememe bir daha ki sefer daha dikkatli bakacağım çünkü aklıma gelen o patates görüntüsünde, yanmış bölgelerin kurtlu olabileceği ihtimali olduğunun farkına vardım. O anlamsız yanık noktaların, ölü pişmiş kurt olmamasını diliyorum.