verdiğim siparişi buz gibi geldiğini fark ettiğimde sinirlenmiştim ki normal patates seçimime rağmen içerisinde 4-5 tane elme dilim de vardı sonra yemeksepetindeki yetkiliye biraz bağırmaya çalıştıkran sonra sizi yetkili birine yönlendiriyorum onlar sizinle iletişime geçecek demesinden 1 hafta geçmesine rağmen kimse aramamıştır o kadar uzun bi cümle oldu ki şu an hangi şahıs ekiyle bitireceğimi unuttum .
çalışanları genelde acayip insanlar olan fast food zinciri.yada bana öyle denk geliyor.misal bi kere siparişimi bekliyordum.kolları jiletlenmiş bir ablamız hazırlıyor siparişleri.yan sıradan kıvırcık saçlı bi çocuk, çocuk dediğim 18-19 yaşlarında , çocuk menüsündeki oyuncak lardan birini sordu
- adı neydi bunun ya, dedi
- pucca sanırım, dedim
jiletli ablamızda en arabesk yüz ifadesiyle
- benim çizgi film izleyecek zamanım olmadı, gibisinden birşeyler dedi.
anladık bizim pespembe bi hayatımız var ve genelde çizgi film izleriz.ama sen feleğin çemberinden geçmişsin abla nereden bileceksin.sen arabesk rap dinlersin.
3. sınıf ülkelerde peynir ekmek gibi giden fastfood zinciri. ama git bak arkadaş yurtdışına ,abd ye ve ülkemizdeki tatil bölgelerine gevurlar mc donaldsa gider hepsi olmasada büyük Çoğunluğu.
çalışanları sayesinde yakında batacağına inandığım firma.
arkadaş neden dinlemiyorlar bunlar müşterileri ve neden yanlış sipariş aldıklarını kabul edip, özür dilemek yerine müşteriyi yanlış sipariş verdiğine inandırmaya çalışıyorlar? aklım almıyor. sırf bu yüzden soğudum ya, resmen soğudum.
geçen yıl bana 6 kilo aldırmış şeytan yuvasıdır. tüm abur cubur mekanlarının yemekleri gibi, burger menüleri de mideye oturmakta ve rahatsız etmektedir. buna rağmen vazgeçilmiyor olması da şeytanın işidir. hep şeytandan ötürü.
çalışanları bir tuhaftır. kendi aralarında çok boş boş konuşurlar. halbuki müşteri varken kendi aralarında konuşmaları yasak. ama burger king'de pek uymazlar bu yasağa. muhabbetleri bol olsun, ne diyelim.