köftesinin içinden kemik, kırmızı parçacıklar çıkan, tavuğundan kemik gibi şeyler çıkar fast food tükanıdır. ama patatesine can kurban. ranch sos ve ballı hardal fena bir hareketlenme oluşturuyor insanda. *
son yıllarda kalitesini bozmuş olsa da; amerikan tipi fast food olayında türkiye'de tek rakibi yağ kokulu restaurantları ve leş gibi plastik tadı veren burgerleriyle mc donalds olduğu sürece mecburi istikamettir.
ama akıllı olsunlar, bu açgözlülükle dibi görürler. zira türkiye'nin ayak üstü atıştırma kültürü geniştir, herşeye ayrı fiyat çekersen kimse bakmaz yüzüne...
Hamburgerlerinin midemi bulandırdığı fast food zinciridir. çok bozdu. hangi şubesine gitsem hep göbek marulu olduğu gibi atıyorlar resmen hamburgerin içine. Üstelik marullar her seferinde solmuş oluyor. artık sadece 6lı king nuggets menü yiyorum tek düzgün şey o çünkü.
patateslerinden ne kadar cimri bir kurum olduğunu anladığımız fast food zinciri. zaten zizil boyutunda dilimlenmiş patateslere ne yapıyorlarsa o içlerindeki şişkinlikte gidiyor. 2 dilim patatesten bir dilim patatesmi üretiyorlar acaba. kar mı yapıyorlar. bu neyin kafası burger king. o patatesler ne.
Hamburgerleri bile aşırı kalorilidir.
Bi de patates kızartması.
O minik sarımsaklı mayonezde 750 kaloriye yakın bi kalori var. Yani günlük kalori ihtiyacının üçte biri oluyor.
Zaten burgera bi gittiğiniz zaman iki günlük kalori almış oluyorsunuz. O yüzden sık gitmemek lazım. Ya da gidin şişman olun.
Edit: mayonez 750 kalori değilmiş.
Ama bu çok aşırı yağlı ve kokulu olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Yine bol kalorili.
Sarimsakli mayonezinin tekinde 750 kalori buounmayan firma.100 graminin kalirisini 20-25 gramin sanmamak lazim.
Yine de kucuk hamburgerlerinin 250 kalori oldugunu iddia eden firmadir ki iki dilim beyaz ekmek yaklasik 200 kaloriyken bunun gercekci olmadigi vurgulamaya bile gerek olan bir sey degil.
haftada 3 gün öğlen burgerden yediğim halde hala kilo alamamaktayım. Fish royale'leri ayrı güzeldir. Zaten etli olanları yemiyorum. Balık ya da tavuk hem daha hafif hem daha lezzetlidir tavsiye ederim. Sarımsaklı mayonezde de korkunc bır sarımsak yoktur. Naneli sakız bile gerekmeyebilir.
kadıköy rexx sinemasının yanında; inanılmaz derecede kötü olan bir şubeye sahip fast food zinciri.
o kadar kötü ki yani anlatamam bunu. ne orada çalışanlar anlayışlı, ne de yaptıkları hamburgerler yenebilir. gerçekten çok kötü. gitmeyin.
iki adım daha aşağı inip çarşıdaki burger king'e girin illa börgır'da yiyecekseniz bir şeyler.