burger king

entry1741 galeri
    792.
  1. kadıköy rexx sinemasının yanında; inanılmaz derecede kötü olan bir şubeye sahip fast food zinciri.
    o kadar kötü ki yani anlatamam bunu. ne orada çalışanlar anlayışlı, ne de yaptıkları hamburgerler yenebilir. gerçekten çok kötü. gitmeyin.
    iki adım daha aşağı inip çarşıdaki burger king'e girin illa börgır'da yiyecekseniz bir şeyler.
    0 ...