kuresel sermaye, robotlasmis ruhsuz tuketim kulturunun basrol oyuncularindan biri Evet Ama whopper buyuk icat gercekten. Bi oturusta 20 tane gideri var.
hamburger yemek istediğimde direk tercih ettiğim yer. ama malesef son zamanlarda kalitesini bozmaya başladı. patatesleri yağ çekmiş ve soğuk durumda. eve serviste hız sorunu var.
çağrı merkezi çalışanlarının uzun süre koşulların iyileştirilmesi talebiyle grev yaptığı ve bunu insanlara çağrı merkezi aracılığıyla duyurduğu kurum.
sürekli yemeklerde hamburger yiyen ve tuvalete dahi sırayla çıkan insanlardan söz ediyorum. sanırım desteği fazlasıyla hak ediyorlar.
hamur kıvamındaki ince patateslerini güzelleştiren sarımsaklı ve acı sosa sahip (o sarımsaklının tadı başka) muhteşem bir fas-food dükkanıdır. geğirdikten sonra bile tatlı bir haz bırakır.
Birçok şubesindeki elemanlar siktirin gidin bakışı atıyor ve ilgi göstermemek olan çabayı sarf ediyor resmen. arkadaş aydın forumda yaşadığımın aynısını ısparta forumda da yaşadım resmen.
iğrenç besinler satan, obezite pazarlayan ;sattıklarının tadının kusmuktan hallice olduğu bir yiyecek markası. insanlar kendi yemeklerini pişirmekten herhangi bir şey ortaya koymaktan üretmekten aciz, yumurta bile kıramaz hale geldiği için ne idüğü belirsiz zarlar deriler hayvan etinin iğrenç kısımlarını karıştırıp hamburger köftesi diye ortaya koyan fiyatları da gün geçtikçe artan marka.
fast food denen 'sizi ayakta yiyoruz haberiniz yok' diye de tanımlanabilecek yemek çeşidinin iğrenç örneklerinden biri.
zaman darlığında ve imkansızlıklarda kalmadıkça yenilmemesi gereken hede.
Öğlen 12'den beri telefonla sipariş almayan firma. Ayda yılda bir canım hamburger çekti sik gibi bıraktınız beni. Patlıcan yemeğinden whooper tadı almaya çalıştım lan çok içimde kaldı.
etlerinin öyle bahsedildiği gibi zar, deri yada sakatat üreten firmalardan değil, normal ev yemekleri için kasaptan yada marketten aldığınız kıyma ve etleri üreten aynı firmalardan yani bildiğiniz türk markalarından alan firmadır.* ayrıca adamlar temizlik olayına inanılmaz özen gösteriyorlar, dışarda yiyebileceğiniz bir çok yerden daha fazla şeye dikka ediyorlar hatta paranoyaklık seviyesinde şeylere dikkat ediyorlar diyebilirim.
hee obezite olayına birşey diyemem, ayrıca ben salata yiyorum artık.
türkçe olimpiyatları adı altında yapılan organizasyona sponsor olması sebebiyle hiçbir şekilde yemek yemeyeceğim yer. tabi sırf kendisi değil sbarro, popeyes ve arby's de dahil olmak üzere.
türk halkının menülerinin ismini söylemekte zorlandığı, ancak tadının bir şekilde bağımlılık yarattığını söyleyebileceğimiz, 1954 yılında James McLamore ve David Edgerton tarafından kurulan, dünyanın ikinci büyük fast-food lokantalar zinciridir.
bana göre gitgide kaliteyi düşüren fast food zinciri.
hiç canım çekmiyor vallahi artık 40 yıl yemesem aramam.
ilk açıldığı yıllardaki (bkz: chicken royale) ile bugünkü arasında dağlar var, oradan düşünün yani.
iki whopper menü siparişini yarım saatte verebilen ve sipariş alırken bir yandan da diğer iş arkadaşlarıyla tartışabilen personellere sahip ama yine de vazgeçilemeyen fast food zinciri.
hala burdan yeyip, hamburger yediğini idda edenler var. hem de vazgeçemiyorlarmış. züleyhahaha.
bu da bitmiş mc de. hadi mc'e big mac için girilir arada. ama yağı üstünden akan patetesleri ile, ölmüş hamburgerleriyle burger'a değil.ulan adamlar efsane olan soslarını bile bozdu 2 yıldır.
gerçekten amerikan usulu hamburger yeyip ete doymak isteyenler mano burger'e gitsin. olmazsa dükkan'a. o da olmadı cevahir'E carl'S jr geldi, gidin ordan yeyin.
burger'ın dandik hamburgerlerini yemeyin. hem cebe hem mideye yazık.
geçtiğimiz günlerde ankara tunalı şubesinde gece 01.15'de siparişiyle birlikte kola isteyen müşterilerine kola bitti efendim ayran versek olmaz mı diyebilen çalışanlara sahip restaurant zinciri. burger king'de kola nasıl biter yahu, hadi bitti diyelim efendim sizi biraz bekleteceğim bakkaldan, marketten gidip aldırtacağız denmeli, müşteri ayran sevmiyorsa suç mu. artık burger king olayı bitmiştir, işletmecilik anlayışından yoksun bir firmaya dönüşmüş ne yazık ki. hiçbir şey vazgeçilmez değildir.