Hamburgerleri bile aşırı kalorilidir.
Bi de patates kızartması.
O minik sarımsaklı mayonezde 750 kaloriye yakın bi kalori var. Yani günlük kalori ihtiyacının üçte biri oluyor.
Zaten burgera bi gittiğiniz zaman iki günlük kalori almış oluyorsunuz. O yüzden sık gitmemek lazım. Ya da gidin şişman olun.
Edit: mayonez 750 kalori değilmiş.
Ama bu çok aşırı yağlı ve kokulu olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Yine bol kalorili.